:utakt Skrevet 16. mars 2008 Skrevet 16. mars 2008 Jeg prøver å få spilt av en musikk-cd i Winamp, men det er ikke det letteste.. Først prøvde jeg å trykke "åpne" i Winamp, for så å legge til audio-sporene. Men Winamp klarer ikke "se" at det er lydspor på CD-en. Så prøvde jeg "add -> dir" og valgte cd-stasjonen. Uten resultat. Tredje forsøk, jeg går til Min datamaskin, høyreklikker på cd-stasjonen og velger "utforsk". Ingen lydspor er listet opp, men bare en quicktime-film på 125 MB. Den funker fint å spille av, men det er en dokumentar fra innspillingen, ikke selve CD-en. Hva må jeg gjøre for å få hørt på plata?
catolap Skrevet 16. mars 2008 Skrevet 16. mars 2008 (endret) Har du prøvd Windows media player? Eller en annen spiller? Endret 16. mars 2008 av JA1NQ
:utakt Skrevet 16. mars 2008 Forfatter Skrevet 16. mars 2008 WMP funker, men jeg er litt glad i Winamp, så jeg hadde håpet jeg kunne spille av plata der.
Skagen Skrevet 16. mars 2008 Skrevet 16. mars 2008 Hvilken versjon av WinAMP er det du bruker? I versjon 5.x kan man enkelt spille av CDer ved å åpne de slik:
:utakt Skrevet 16. mars 2008 Forfatter Skrevet 16. mars 2008 Det var ikke verre, nei. Takk for hjelp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå