Gå til innhold

Hvordan bli modell (herre)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Hvordan kan jeg bli modell? Er det noen som har noen tips og erfaringer her? Tenkte på å bli modell for å slå igjennom i USA.

Takk for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal du prøve å bli modell så er det greit å huske på at konkurransen er enorm, så du må først dra til diverse byråer og vise at du har det som skal til.

Skrevet

Du er klar over at å slå gjennom som modell i USA er omtrent like vanskeleg som å bli internasjonal rockestjerne?

Ta kontakt med eit modellbyrå og lykke til med å slite deg ut dei neste 10 åra.

Skrevet

Å bli "modell" her i landet er ikkje så hardt, men skal du slå igjennom må du forberede deg på litt av kvart.

Hvis du får napp er mitt tips å binde deg til byrået i maks 1 år i slengen. Modellhuset og den gjengen er kjipe på sånt.

Skrevet (endret)

Takk for svar folkens :) Skal kontakte flere modellbyråer snart. Lurte på et par ting til. Er ganske bleik i huden, hva tror dere om å bruke Melanotan II? Vet dere om noen modeller som bruker det? Hvis man soler seg for mye blir det bare rynker, så det er vel ikke så lurt :p. Lurte også på hva slags fettprosent en herremodell bør ha? Har litt høy fettprosen nå (rundt 15% tror jeg). Kommer av bodybuilding bulking. Utfordringen er bare at jeg får en del fett under haka liksom.

Endret av Savoy
Skrevet

Hva slags modell er det du sikter etter å bli, egentlig? Har fått intrykk av at å modellere for div ungdoms-stæsj er lettere enn catwalk f.eks. Uansett bør du starte i det små, og skaffe deg erfaring.

Finnes masse forskjellig modeller idag, men det er ikke ukjent at f.eks jenter på 80 kilo ikke kommer med i undertøys visning for Victorias Secret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...