Gå til innhold

Diskutere rundt Battlefield Bad company & ScreenShots [Les Regler]

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei som alle som har vert på hjemmesiden vet dere at de står at de skal komme en oppdatering med nye baner og trophies skal komme på bfbc... men har ventet i over 1mnd å mer enn det no!! noen som har peiling på når det kommer?..

takker for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen anelse.. Følger ikke noe spess. med på bfbc lenger.. :p Er litt opptatt av EndWar og det som skjer der :) Men kansje det kommer ut i November.. siden du nevnte at de venter 1 mnd med realese :)

• 3 uker senere...
Skrevet
De nye mapsa til conquest er artige! Anbefales, hvertfall Crossing Over og Ghost Town :)

Enig :).. var digg med store maps.. :) Noen som har prøvd å kjøre Golfbil :) xD.. Det er rått xD :w00t:

Skrevet

Hver eneste gang jeg starter opp BC nå kommer den linnja som viser at noe blir lastet ned (0-100%) frem. Det står ikke noe og når den er ferdig starter spillet. Er det sånn for dere også. Har det på PS3

• 2 uker senere...
Skrevet
De nye mapsa til conquest er artige! Anbefales, hvertfall Crossing Over og Ghost Town :)

Enig :).. var digg med store maps.. :) Noen som har prøvd å kjøre Golfbil :) xD.. Det er rått xD :w00t:

De fleste som har spilt gjennom single player har nok det. Men jeg ville ikke gjort det online fordi alle hadde jo drept enn med en gang.

• 1 måned senere...
Skrevet

problemer med online spilling, hver gang jeg skal connecte blir jeg alltid connecta til en server med lagg, prøvd i hele dag og finne ut hvordan jeg kan fixe det. Internetten fungerer fint,

noen som vet hva jeg kan gjøre?

• 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
Gjest Slettet+19283741
Skrevet

Jeg spiller fortsatt, på xb360.

• 1 måned senere...
Skrevet (endret)

Kjøpte det til ps3 på tilbud i dag, bare å si ifra om noen er med i squad :D

Er det noen måte å skru av all snakking? Utrolig kjedelig å høre på hva en tulling fra usa spiste til middag..

Endret av PerOpusen
  • 2 uker senere...
Skrevet
Skal jeg skaffe meg Battlefield Bad Company til pc nå eller vente på 2'eren? Er det bra eller en slags konsoll demo av pc versjonen?

Hvor har du sett Bad Company til PC?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...