Gå til innhold

Diskutere rundt Battlefield Bad company & ScreenShots [Les Regler]


Anbefalte innlegg

Diskutering rundt og om Battlefield: Bad Company

 

Hei, Her er det bare å diskutere i vei om Battlefield Bad company.. Om hva som er dårlig og hva som er bra, hva som kunne blitt bedre og hva dere synntes om Trailerne osv.. ^^

 

*REGLER*

 

1. Ikke lov å diskutere om andre spill

2. ikke lov til å svare frekt til andre medlemmer

2. Lov til å snakke OT Men det må ha med noe av tråden å gjøre

Vis en bryter regler blir innlegget Rapportert!

 

Legg gjerne ut Screenshots du har tatt under Gameplay..

 

Kos dere =D

Endret av TehJøran
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

det har vi ikke hørt noe om, men tviler litt på det egentlig...

det som er tinger er at dette kommer til å bli et bra singel-player spill.

får håpe de får til riktig feeling på MP delen,

det er det som "makes it or breaks it" for min del..

 

men nå skal det komme en MP Beta til mandag, så vi får se.

Lenke til kommentar
det har vi ikke hørt noe om, men tviler litt på det egentlig...

det som er tinger er at dette kommer til å bli et bra singel-player spill.

får håpe de får til riktig feeling på MP delen,

det er det som "makes it or breaks it" for min del..

 

men nå skal det komme en MP Beta til mandag, så vi får se.

 

Hvilken plattform?

Lenke til kommentar

Man hører mye rart, har blant annet hørt at en gris driver å svirrer rundt Oslo Plaza men uten kilde tror jeg ikke helt på det :)

 

Men uansett.

 

BF:BC ser ut til å bli et meget interesangt spill. Får håpe det kan levere alt når det kommer til stykket, er alt for mange ganger at utviklerne skryter uhemmet av hva spillet sitt kan gjøre for deretter å ramle litt på baken når det kommer ut. Molyneux er en ekspert på det feltet.

Lenke til kommentar
Gjest member-97590
Hvorfor kommer det da kun beta til xbox360 og ikke også til ps3? COD4 beta'en kom vel også til kun XBOX360 om jeg ikke husker feil?

 

Kan vel ha noe med at M$ kjøper seg inn over alt, uten at eg sitter med fasiten.

Lenke til kommentar
Hvorfor kommer det da kun beta til xbox360 og ikke også til ps3? COD4 beta'en kom vel også til kun XBOX360 om jeg ikke husker feil?

 

Kan vel ha noe med at M$ kjøper seg inn over alt, uten at eg sitter med fasiten.

Ja.. Det er vell det mest sannsynelige.. ^^ Sony gidder sikkert ikke å bruke penger på Beta for spill osv..

Lenke til kommentar
Hvorfor kommer det da kun beta til xbox360 og ikke også til ps3? COD4 beta'en kom vel også til kun XBOX360 om jeg ikke husker feil?

 

Kan vel ha noe med at M$ kjøper seg inn over alt, uten at eg sitter med fasiten.

Kan også være at Live er et mye bedre system som egner seg bedre til slikt. Ikke vet jeg, men det kan da stemme. Må da være en form for grunn, tror neppe det er fordi MS åpner lommeboka.

 

Uansett, 17. Mars er gledelige nyheter. :)

Lenke til kommentar
Hvorfor kommer det da kun beta til xbox360 og ikke også til ps3? COD4 beta'en kom vel også til kun XBOX360 om jeg ikke husker feil?

 

Kan vel ha noe med at M$ kjøper seg inn over alt, uten at eg sitter med fasiten.

Kan også være at Live er et mye bedre system som egner seg bedre til slikt. Ikke vet jeg, men det kan da stemme. Må da være en form for grunn, tror neppe det er fordi MS åpner lommeboka.

 

Uansett, 17. Mars er gledelige nyheter. :)

Gleder meg helt sinnsykt til Betaen kommer ut.. Men gleder meg Mye mer sinnsykt når spillet kommer ut.. :D

Men må man være medlem av IGN, GameSpy, TeamXbox sidene dems for å få skaffa seg en Beta Key?

 

Hvor kan jeg forhåndbestille BF: BC?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...