Gå til innhold

Diskutere rundt Battlefield Bad company & ScreenShots [Les Regler]


Anbefalte innlegg

Har endelig fått meg et greit annlegg til tven (z-5500) også er litt artig å skru opp lyden og virkelig kjenne det riste i gulvet når en tanks ved siden av meg fyrer av, men jaggu så er det en random som vi må høre "holde hotkey inne" hele tiden og virkelig ødelegger all lyden! Jeg har iallefall ikke sett noen form for mute funksjon i xmb så jeg skjønner ikke at Sony ikke har satt inn dette..

 

 

Det verste er jo tross alt tenåringer som nettop har lurt til seg spillet fra foreldrene og preiker med 2'er som standpunktkarakter i engelsk...

 

I går campet jeg med sniper og fant en god plass i skråningen. Jeg skrur opp lyden og skal akkurat til å skyte en enemy. Å hva skjer, joda en liten jævel( førstegangstenåirng) begynner å synge som det var idol! Dette er forferdelig og tragisk at kan skje i et spill.

Hvil jeg høre på folk som synger har jeg american idol på tv2zebra..

Skjerp dere, og kom igjen sony gi oss en ny oppdatering med mutefunksjon!

Endret av Paisley
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Unnskyld meg har du i det hele tatt prøvd BF2? For det høres nemlig ikke slikt ut :roll: Du kunne stille sensen ultrahøy og du ville et tempo raskere enn Unreal Tournament.

Jeg har nok flere timer bak "rattet" i bf serien enn du kan forestille deg :thumbup:

 

Ja da burde du vite, om du har spillt på et litt høyt nivå, at folk er helt ville å fragge og cappe flags noe så sinnsykt fort.

 

BTW: Jeg fikk til dragshots på Bad Company :D Syns fortsatt vi kan få mere sense å gå på.

Lenke til kommentar

For tusende gang: Hadde snipere og support kunne lagt seg ned, så hadde de blitt EKSTREMT overpowered. Snipere er nesten alt for gode som de er, med kraftige rifler som kan ta ut personell på ett skudd, og et sikte som er stillestående, samt muligheten til å ta ut tanks. Man kan også unlocke rifler som er semi-automatiske, som f.eks VSS. Da trengs det skjeldent mer en tre-fire skudd, eller ett mot hodet for å få et kill.

Endret av CN-Hst
Lenke til kommentar
For tusende gang: Hadde snipere og support kunne lagt seg ned, så hadde de blitt EKSTREMT overpowered. Snipere er nesten alt for gode som de er, men kraftige rifler og stillestående aim, samt muligheten til å ta ut tanks.

 

Jeg mener de kunne fått enda litt mer power. Det går jo an å legge seg ned på alle andre battlefield spill, hvorfor ikke i BC?

Lenke til kommentar

er det noen våpen med rødpunkt sikte? kan man montere det på noen våpen når man går opp i rank? vet at det er det på mg36 og det er knall, men rart det ikke er på f.eks m16?

 

spiller en del sniper og support og når jeg spiller sniper så skyter jeg som oftest andre snipere, og jeg syns ikke akkurat at det er for mange sniperhorer, ikke de gangene jeg har spilt ihvertfall.

 

m95 syns jeg er litt for svak egentlig, den er tross alt 50 kaliber...

og det at det ikke går å legge seg ned syns jeg var kjipt i begynnelsen, men tenker ikke over det nå, man kan gjemme seg ganske bra bare man bruker trær, busker, og skygger... hele poenget med sniper er jo å ligge skjult og gi info til laget sitt, og da fungere som en counter sniper som beskytter laget sitt syns jeg helt knall.

 

 

men det værste jeg vet er folk som teamkiller, skjønner ikke at de syns det er så festlig, spesielt på ranked server... greit nok at man kan være uheldig iblant, men igår ble jeg sprengt i filler av c4 to ganger fra en som spawnet hos meg og la ned ved siden av og en annen som tok meg og lagkameraten min med kniv. da er det ikke et uheldig mortar strike...

 

sikkert noen skrivefeil og tegnsetting feil her, men måtte skrive dette inlegget to ganger pga data klikk, og da går det litt kjappere andre gangen

Endret av hissig_pannekake
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...