kake_fisk Skrevet 14. mars 2008 Skrevet 14. mars 2008 Er det noen som vetom et enkelt og gratis program som kan redigere .dll filer?
GeirGrusom Skrevet 14. mars 2008 Skrevet 14. mars 2008 Hva skal du redigere? Koden? da trenger du en debugger/disassembler (ollydebug, Windbg, hiew etc.) Ressurser? Da trenger du f.eks. Resource hacker... kommmer ikke på flere, men det finnes masse.
kake_fisk Skrevet 14. mars 2008 Forfatter Skrevet 14. mars 2008 hmm, ville egentlig bare åpne en dll sånn at jeg kan prøve å lage en selv.
DeadManWalking Skrevet 15. mars 2008 Skrevet 15. mars 2008 Da er det bare å velge det inni vs.net da.
GeirGrusom Skrevet 15. mars 2008 Skrevet 15. mars 2008 Skal det være en COM, .NET eller native dll? Hvilket språk vil du lage det i? Hehe mange valg skjønneru.
Giddion Skrevet 15. mars 2008 Skrevet 15. mars 2008 oja, helst c++ Ok native DLL da. Jeg husker dessverre ikke åssen IDE du bruker så jeg kan ikke gi deg en link, men det burde info i hjelpe filene eller på internett om emnet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå