Gå til innhold

Nytt hjemmekino system


Anbefalte innlegg

Jeg prøver å bestemme meg for hvilket lydanlegg jeg skal kjøpte.

Har et budsjett på ca. 25k og har kommer fram til 2 alternativer så langt som jeg har litt lyst på, begge er fra butikker vi har her i byen (Tromsø)

 

Fra Hi-Fi Klubben:

 

Nad T754 reciever med T535 DVD spiller

 

Dali Concept 8, 2 ct og Concept Sub 12

 

fra Hi-Fi centerkjeden:

 

Harman/kardon AVR 350 med DVD29

 

JBL ES90, ES39, ES25C og ES250P

 

med tanke på at Centeret gir greie rabatter på et slikt anlegg og klubben ikke gir noen så havnet disse ca likt i pris, men jeg lurer på hvilket dere vil anbefale av.

Vet at Nad fungerer bra til både musikk og film, men har fått en følelse av at H/K er mere filmfokusert

Er ganske skeptisk til DVD29 spilleren når det kommer til musikkspilling

 

Skal høre på JBL og H/K systemet i morra, men jeg tør ikke stole helt blindt på ørene mine :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

var innom Hi-Fi centerkjeden og hørte på JBL og H/K systemet og synes det spilte knall til film, men var ikke helt fornøyd med det på musikk, der synes jeg Dali/Nad gjorde en mye bedre jobb.

Skal få testet Dali/Nad i til film ganske snart og gleder meg til det

 

har fått tilbud om å kjøpe en Yamaha RX-V1800 til 9k og ser den har fått god kritikk stort sett over hele linjen, men er litt skeptisk til Yamaha siden verken jeg eller noen kompiser har eid noe fra de som ikke var 50ccm og en 2 takter

Lenke til kommentar

er 95% sikker på at jeg har bestemt meg nå.. ble budsjettsprekk igjen, men som de sier, det er ikke uvanlig innen AV verdenen.

 

det ser slikt ut

 

Denon AVR3808

Denon DVD-1940

Dali Concept 8 som fronthøytalere

Dali Concept CT i senter

Dali Concept 2 som bakhøytalere

 

sub kommer evt senere hvis jeg ser behov

 

skal stikke innom Hi-Fi klubben og prøvehøre og hvis jeg liker det jeg hører så er det bare å.. sette seg ned å vente til lønningen kommer :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...