Autokrator Skrevet 14. mars 2008 Skrevet 14. mars 2008 (endret) http://www.lotro-europe.com/news.php?id=5833 PRESS RELEASE: Turbine, Inc. and Codemasters Online today unveiled Volume II of The Lord of the Rings OnlineTM, the first retail expansion for the award-winning massively multiplayer online roleplaying game (MMORPG). Announced in Birmingham, the childhood home of J.R.R. Tolkien, The Lord of the Rings OnlineTM: Mines of MoriaTM will expand the online world of Middle-earth to let players explore the ancient underground cities of the dwarves, battle epic characters in the depths, face off with the Watcher, be a part of the fateful release of Durin's Bane and more! The Lord of the Rings Online expects to open Volume II of its epic story in the fall of 2008 with an increased level cap, two new classes and the introduction of a unique item advancement system. "The Mines of Moria is one of the most epic settings in all of fantasy fiction," said Jim Crowley, president and CEO of Turbine, Inc. "No one delivers more quality content than Turbine and with our journey into Moria, we will raise the bar even higher. We are adding vast amounts of content, debuting massive new environments and unveiling numerous unique feature sets, like item advancement, which will create entirely new dimensions of compelling game play and social interaction which are unique to The Lord of the Rings Online experience." NEW FEATURES: * Speak Friend, and Enter - Moria, called Khazad-dûm by the dwarves, was their capital and the grandest of cities. This enormous underground cavern in north-western Middle-earth, comprises an immense network of tunnels, chambers, mines and huge halls that run beneath and ultimately through the Misty Mountains. For the first time, players of The Lord of the Rings Online will enter this ancient city which has served as the foundation for the modern-day dungeon-crawling adventures to battle the hordes of goblins and the Nameless of the Deep and journey through hundreds of new quests within six new kinds of stunning environments. * The Epic Continues! - The Mines of Moria represents the beginning of Volume II of The Lord of the Rings Online. Players can experience six new books as part of this update and participate in the release of Durin's Bane, battle the Watcher, aid Galadriel and more! * Increased Level Cap - Players will be able advance their characters up to level 60, gaining access to new traits, virtues, skills and class quests. The crafting system will also expand, giving players the ability to craft even more powerful items. * Discover Two New Classes - The Rune-keeper and the Warden, the first new classes to be introduced since the launch of the game, allow players to build exciting and powerful new characters in The Lord of the Rings Online in diverse new ways. * Forge Legendary Items - The Mines of Moria will introduce Turbine's new item advancement system to The Lord of the Rings Online. Players will be able to forge weapons and class-related equipment and evolve them to build a legacy the likes of Bilbo's Sting and Gandalf's Glamdring. These legendary weapons will level-up along with the player, allowing customization by advancing the item's virtues, adding runic legacies, modifying its titles and forming fables. To celebrate this exciting news, Turbine and Codemasters also announced today that they will kick off a major promotion that invites everyone to unlock the Mines of Moria by visiting http://www.unlocktheminesofmoria.com. Visitors can learn more about Mines of Moria and play special mini-games that will be periodically released over the coming months. Certain players who participate can complete special deeds through game play and other means to unlock exclusive previews, assets and special in-game items that may help them when they delve into Mines of Moria this fall. The Unlock the Mines of Moria promotion is scheduled to begin at the end of this month. Som den lore-freaken jeg er, må jeg vel berede meg på mye rart her, men jeg gleder meg da. Endret 14. mars 2008 av Autokrator
Konamixx Skrevet 14. mars 2008 Skrevet 14. mars 2008 En hel ekspansjon under jorda. Det hørtes bare grisekjedelig ut.. Ser for meg mye ensformighet. (Er det i det hele tatt et ord )
-Turin_Turambar- Skrevet 15. mars 2008 Skrevet 15. mars 2008 Oh man, gleder meg... BTW Konamixx, kan jo hende det ikke bare er fra Moria, skulle være tre nye områder. Kanskje vestsiden, østsiden og Lothlorien? Eller Rødhornspasset?
Konamixx Skrevet 15. mars 2008 Skrevet 15. mars 2008 Det ville vært fint..ingen stor fan av endeløse dungeon områder..
vikingkylling Skrevet 16. mars 2008 Skrevet 16. mars 2008 Aid Galadriel... Med mindre hun er tatt til fange og dyttet inn i en eske under jorda blir det vel nye områder å leke i. Gleder meg til de to nye klassene, men hvem kan få dem? Alle rasene? Runekeeper høres ut som en alvegreie av en eller annen grunn. Er en stor fan av hobbiter og har ennå ikke spilt en alv eller menneske lengre enn til level 5, og hadde en enslig dverg på level 13 får han tok permanent ferie. De to hobbitene er for øvrig level 31 og 17, og hadde noen andre jeg slettet.
Sniken_123 Skrevet 16. mars 2008 Skrevet 16. mars 2008 Høres morro ut... Blir litt surt om du ikke kan bruke mounts i Moria da
Christeven Skrevet 17. mars 2008 Skrevet 17. mars 2008 Runekeeper høres utelukkende dverg ut for meg, ser for meg en Runepriest etc.. Altså en etterlengtet ny healerklasse.
Sniken_123 Skrevet 17. mars 2008 Skrevet 17. mars 2008 Blir artig om det blir som på wow. Da mener jeg at en som har slitt i evigheter med å få det beste gear og våpen i lvl 50, blir slått av en annen i lvl 52-53 med hely vanelig gear. Da har jeg mange personer jeg kan le av.
Christeven Skrevet 17. mars 2008 Skrevet 17. mars 2008 Klart de ikke lager en expansion med bare moria Other interesting descriptions on the journey to Moria. • Pass through Eregion and travel through the Killing fields of Eregion. • Emerge from the darkness of Moria and seek the sanctity of the elves in Lothlorien. • Join the fellowship in Lorien. • Receive gifts from http://lotrovault.ign.com/fullstory.php?id=39149
Moonshield Skrevet 18. mars 2008 Skrevet 18. mars 2008 Imo er det jalla å raise level cap nå som 2 nye classer kommer ut. Da er det fint lite vits (som jeg så i en annen tråd) om at folk blir møkka lei av å være lvl 50, da kan de heller levle en av de to nye classene som kommer. Jeg personlig er usikker på om jeg skal starte helt på nytt eller ei. Frister med ny exp, men det tar så sabla lang tid å levle opp.
vikingkylling Skrevet 18. mars 2008 Skrevet 18. mars 2008 Jeg har en minstrel på lvl 31, guardian på lvl 19 og burglar på level 8, alle hobbiter selvsagt. Jeg har ingen hast med å få noen av dem til et høyere da det for min del er selve reisen som er målet, ikke å nå høyeste level. Selvsagt gleder jeg meg til å dra gjennom Moria, sloss med Balrogen og møte Galadriel, men det haster ikke. Det er ennå så enormt mye å gjøre at jeg ikke har tid til å gjøre alt jeg vil gjøre nå. Når det gjelder nye klasser gleder jeg meg. Det er ingen som tvinger deg til å spille dem om du ikke vil ha dem, så du kan bare powerlevle og "klare spillet" om du heller vil det. Eller for den saks skyld starte en ny karakter på bunn med en tilfeldig klasse og nyte reisen som oss andre.
El Fantasma Skrevet 18. mars 2008 Skrevet 18. mars 2008 Jeg har en minstrel på lvl 31, guardian på lvl 19 og burglar på level 8, alle hobbiter selvsagt. Jeg har ingen hast med å få noen av dem til et høyere da det for min del er selve reisen som er målet, ikke å nå høyeste level. Selvsagt gleder jeg meg til å dra gjennom Moria, sloss med Balrogen og møte Galadriel, men det haster ikke. Det er ennå så enormt mye å gjøre at jeg ikke har tid til å gjøre alt jeg vil gjøre nå. Når det gjelder nye klasser gleder jeg meg. Det er ingen som tvinger deg til å spille dem om du ikke vil ha dem, så du kan bare powerlevle og "klare spillet" om du heller vil det. Eller for den saks skyld starte en ny karakter på bunn med en tilfeldig klasse og nyte reisen som oss andre. Helt enig med deg! Men som du ser, så eksisterer det en del "WoW`ere" i LOTRO også, som kun tenker på å komme seg til lvl cap fortest mulig!
stalker. Skrevet 18. mars 2008 Skrevet 18. mars 2008 Tja, er vel greit at de raiser lvl-cap. Lotro har ikke vært ute så lenge, og det merkes godt. Jeg begynner rett og slett å gå tom for ting å gjøre med min guardian. Har selvsagt en del alts, men det blir aldri det samme. Det eneste som gjenstår nå er quests i Ered Luin og et par factions å nå kindred med. Også mangler jeg litt rift-gear som jeg gjerne vil ha.
zorian_x Skrevet 19. mars 2008 Skrevet 19. mars 2008 Hurra hurra, jeg gleder meg som et barn!! De tre områdene som kommer er moria, lothlorien og et til....dette er da i ekspansjonspakken i september. MEN, før det får vi faktisk både Forochel i nordvest (bok 13) og Eregion i øst før vi kommer til Moria (bok 14). Hvis en skal spille et spill ut i fra nytt innhold som kommer, er det vanskelig å tenke seg noe annet spill. Det er dog litt på tide at det skjer noe, spillet begynner å bli litt lite. For de som er lvl 50 og har spilt en stund med dette, er det litt lite å gjøre.. Når det gjelder å høyne level cap skjønner jeg godt at de gjør det....det blir litt stusselig å fortsatt skulle raide etter det samme utstyret når du har en haug med nye områder....tenk deg at lvl-capen ikke blir høynet, og det eneste som er bedre med det nye utstyret er at stats'en er høynet en smule....NEEEEDTUR, og det vil jo ingen ha... Men ja, de "gamle" end-game områdene blir litt ubrukelige, dog må en jo fortsatt levle seg forbi lvl 50 og videre for å komme til 60...
jodde11 Skrevet 19. mars 2008 Skrevet 19. mars 2008 Gleder meg som en unge til updaten. Moria blir helt supert! Level-capen blir også bra, men litt nedtur nå som jegh ar begynt å fullføre rift settet med figurene mine, så blir det avleggs. Championen min har Boots, Gloves, Chest og Helm fra Rift og Ministrielen har Boots og shoulders fra Rift. Det har tatt sin tid å da er det naturlig at en blir litt deppa når det ikke er noe bra lenger. xD
albions Skrevet 24. mars 2008 Skrevet 24. mars 2008 Imo er det jalla å raise level cap nå som 2 nye classer kommer ut. Da er det fint lite vits (som jeg så i en annen tråd) om at folk blir møkka lei av å være lvl 50, da kan de heller levle en av de to nye classene som kommer. Jeg personlig er usikker på om jeg skal starte helt på nytt eller ei. Frister med ny exp, men det tar så sabla lang tid å levle opp. Det er faktisk personer som spiller spillet for questene sin del. Så da er det spennende med høyere level cap og nye egenskaper. Gear er ikkje alt. Da kan du spille WoW i stedet.
vikingkylling Skrevet 24. mars 2008 Skrevet 24. mars 2008 (endret) Jeg spiller spillet for å ha det moro, ikke for quester, xp, deeds, gear eller noe sånt tull. Edit: Bare for å gi et eksempel gikk jeg baklengs inn i Misty Mountains første (og eneste) gang jeg var der uten å ha noe å gjøre der i første omgang, og jeg slet meg gjennom en vanskelig quest for å få den mest idiotiske hatten jeg noensinne har sett i spillet, vel vitende om at den er helt ubrukelig da den har mye lavere stats enn den jeg har på meg. Den var bare så stygg at jeg måtte ha den (og bruker den av og til som en kosmetisk hatt, dvs alle statsene på den teller ikke). Endret 24. mars 2008 av thecrow77
Aceface Skrevet 8. mai 2008 Skrevet 8. mai 2008 Gleder meg velidg Codemasters/Turbine holder på å rekrutere folk til å beta-teste "Isengard" ATM, og syns jeg leste noe om Rohan der også, men det kan jo være noe annet...
Eirikf91 Skrevet 9. september 2008 Skrevet 9. september 2008 Først vil jeg bare si at det kommer ikke til å bli mye dungeon. Tror designerne vet hva de driver med, og du er god hvis du ødelegger nå. LOTRO er et genialt spill, du er ikke ferdig før du har maks level, best gear, kindred with all standings, titles, deeds, GM i crafting profession osv. Det kommer store nye område å utforske som jeg gleder meg til. Tror det kommer til å bli en suksess. Det er en grunn at LOTRO ble kåret til "game of the year" 2007 og 2008 på rad (det kom ut i 2007). LOTRO er det ikke for få quests, eller for få områder. Har ALLE typer områder, av natur osv. Grunnen til at LOTRO er utfordrende er at det ikke er et solo vennlig spill, noe som jeg syntes er bra. Gjør deg mer avhengig av et kinship (guid) som øker det sosiale. LOTRO har en sweeet grafikk, og utrolig bra historie. Du har mange muligheter foran deg til å bli unik, og alle detaljene får deg til å virkelig level seg inn i spillet. Var litt skeptisk til å betale penger annenhver måned i starten for å få spillet, men nå er det verdig vært eneste øret. Lotro bør spilles av enda flere spillere. Du trenger ikke være Lotr fan for å spillet det, og de merker du lite av. Boka, kommer igjen i spillet gjennom filmer, osv. Men det kan være greit å ha sett filmene. Ønsker respons Vet jeg ikke har tatt med alt! er både mer positivt og negativt å si, kommer ikke på noe i farta.
HebnesO Skrevet 9. september 2008 Skrevet 9. september 2008 Først vil jeg bare si at det kommer ikke til å bli mye dungeon. Tror designerne vet hva de driver med, og du er god hvis du ødelegger nå. LOTRO er et genialt spill, du er ikke ferdig før du har maks level, best gear, kindred with all standings, titles, deeds, GM i crafting profession osv. Det kommer store nye område å utforske som jeg gleder meg til. Tror det kommer til å bli en suksess. Det er en grunn at LOTRO ble kåret til "game of the year" 2007 og 2008 på rad (det kom ut i 2007). LOTRO er det ikke for få quests, eller for få områder. Har ALLE typer områder, av natur osv. Grunnen til at LOTRO er utfordrende er at det ikke er et solo vennlig spill, noe som jeg syntes er bra. Gjør deg mer avhengig av et kinship (guid) som øker det sosiale. LOTRO har en sweeet grafikk, og utrolig bra historie. Du har mange muligheter foran deg til å bli unik, og alle detaljene får deg til å virkelig level seg inn i spillet. Var litt skeptisk til å betale penger annenhver måned i starten for å få spillet, men nå er det verdig vært eneste øret. Lotro bør spilles av enda flere spillere. Du trenger ikke være Lotr fan for å spillet det, og de merker du lite av. Boka, kommer igjen i spillet gjennom filmer, osv. Men det kan være greit å ha sett filmene. Ønsker respons Vet jeg ikke har tatt med alt! er både mer positivt og negativt å si, kommer ikke på noe i farta. *nods in agreement*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå