presets Skrevet 14. mars 2008 Skrevet 14. mars 2008 Hei jeg skal kjøre dualboot med Vista og XP, og jeg har en gammel partisjon som jeg tenkte å innstallere vista på, men det virker ikke som at det fungerer. Derfor vil jeg fjerne partisjonen, sette all plassen på den andre sånn at den får 500gb, for så å shrinke den med 50% og lage en ny partisjon. Takker for all hjelp. Eventuelle andre komentarer kan dere også fortelle dersom dere ser at jeg driter meg ut på en eller annen måte
presets Skrevet 17. mars 2008 Forfatter Skrevet 17. mars 2008 Har prøvd Acronis nå. Må kjøpe det for å få utført oppgaven. Men Gparted skjønner jeg ikke noe om, noen som vil hjelpe?
Tordenflesk Skrevet 17. mars 2008 Skrevet 17. mars 2008 Bare boot LiveCD-en. Hvis den ikke funker bruk en Ubuntu eller Linux Mint LiveDVD. Der finner du Gparted som "Partition Editor" i menyen.
presets Skrevet 17. mars 2008 Forfatter Skrevet 17. mars 2008 Helt ærlig vet jeg ikke hva det er Skal jeg brenne ut cden og boote med den?
Djenzn Skrevet 17. mars 2008 Skrevet 17. mars 2008 Du kan prøve partition magic 8.0 (det fikset jeg biffen med engang), det har sikkert kommet et nytt tall bak der siden... var vel 1-2år siden.. mulig det er lisens til den(?) Og Ja er vel svaret til det du spør om over..
Tordenflesk Skrevet 17. mars 2008 Skrevet 17. mars 2008 PM utvikles vel ikke lenger, og kan være litt mer temperamentsfull enn Acronis når det gjelder ubetydelige små-feil på disken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå