Gå til innhold

Bruktmarkedet - Kommentarer "om" folk


Anbefalte innlegg

Ettersom "Hardware.no har ikke kapasitet til å gi brukerstøtte eller kjøpsråd over telefon eller e-post." håper jeg det går greit å ta problemstillingen min på ett litt mer generellt grunnlag her.

Det er mange folk som bruker muligheten til å kommentere andre brukere til å prøve å kommunisere med dem / andre, eller komme med merknader angående enkelte annonser og ting i dem.

Selv har jeg kun slike kommentarer. Eks. "Eg kjøper det viss det ikkje er solgt, ta kontakt på xxxxxxx" og "bare jeg som syntes dette er dyrt? ......"
Dette er jo kommentarer til enkelte salg, og ikke "om brukeren". Småirriterende at det florerer av slik.


Jeg vet ikke om dere i nyere tid har satt en mann / filter på saken for å røske vekk dette "chattet" før det blir publisert, men det virker ikke slik.

Det ikke rare saken, men kanskje en ting som man kunne tatt fatt i om man har kapasitet?
Jeg har hatt intrykket av at bruktmarkedet skulle få ett betydelig løft for endel tid tilbake siden, så jeg har ikke spurt før nå.
Nok en gang, det er bare noe jeg er nysgjerrig på.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Heisann,

 

 

Ja det er et plagsomt kjent problem dette med "for kjappe kommentarer", det er vi smertelig klar over og vi har derfor fokusert mye på dette ved utviklingen av det nye systemet som vi slipper nå på vårparten :)

 

 

Der har vi endret kriteriene for kommentarer/karakterer betraktelig, og de nye kraveene blir:

 

1) Man kan ikke lengre gi kommentar til en annonse, man kan kun spørre annonseeieren et spørsmål. Dette spørsmålet vil ikke bli synlig i annonsen -før- eieren velger å svare på spørsmålet. Med andre ord så kan man hindre

spørsmål/kommentarer i å komme ut offentlig.

 

 

2) Kun personer som har utført en transaksjon med hverandre (dvs kjøpt eller solgt noe), kan gi hverandre kommentarer. En annonseeier må nå si at bruker X skal kjøpe/selge noe av han. Mottaker må så bekrefte salget.

Når det er gjort kan selger sende varen, mottaker sier så når den er mottatt. Når begge parter er enige om at "alt er i orden", dvs når varen er mottatt vil det på "Min side" dukke opp en kommentarboks hos begge personer.

 

De kan da rate og skrive en kommentar til hverandre (maks 255 tegn). :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...