Gå til innhold

Fotball trinksing/freestyle - Filmer og snakk!


lagona

Anbefalte innlegg

Tutorials er nesten farlig når det gjelder freestyle.

Tuts hjelper ikke en dritt, de bare forklarer triksene.

 

Freestyle handler om å få bevegelsen inn i kroppen og det må man bare trene på.

Greide Tatw nylig og da skjønte jeg at trening er det eneste som gjelder.

 

Hvordan kan du si at tutorials er farlig? Visst jeg ikke vet hva tatw er, søker jeg på tatw på youtube. Visst jeg da får en tutorial som viser hva trikset er og hvordan det utføres kan det umulig være "farlig". Såklart må du øve; Visst du tror at du kan gå inn fremfor pc'en, se en tutorial og gå ut å gjøre trikset kan du ikke være veldig smart. Alle vet at trening er det eneste som gjelder. Tutorials er bare laget som en hjelp til å komme i gang.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvordan kan du si at tutorials er farlig? Visst jeg ikke vet hva tatw er, søker jeg på tatw på youtube. Visst jeg da får en tutorial som viser hva trikset er og hvordan det utføres kan det umulig være "farlig". Såklart må du øve; Visst du tror at du kan gå inn fremfor pc'en, se en tutorial og gå ut å gjøre trikset kan du ikke være veldig smart. Alle vet at trening er det eneste som gjelder. Tutorials er bare laget som en hjelp til å komme i gang.
Hvis man vet hva Tatw er og man sitter og ser på tutorials er det ikke til noe hjelp.

De er farlige fordi jeg vet om mange som slet med Tatw og satt og så på tutorials istedet for å prøve.

 

Tutorials er forresten forklaring av hvordan man skal gjøre et triks, og de er som regel til ingen nytte.

Jeg har omtrent aldri opplevd at en tutorial har hjulpet.

Lenke til kommentar
er enige med derre. har jo øvd å sett på tutorials men får jo ikke de!

men nå vet eg hva som er nøkkelen på all ting! tren! selv om de er sent.

som jeg bruker å gjør

Det er bra.

 

Som SuKa nevnte kan tutorials være til en hvis hjelp siden de sier deg hva du skal øve på, men jeg syns ikke det hjelper. Det hjelper kanskje for noen men...

Lenke til kommentar
Hvordan kan du si at tutorials er farlig? Visst jeg ikke vet hva tatw er, søker jeg på tatw på youtube. Visst jeg da får en tutorial som viser hva trikset er og hvordan det utføres kan det umulig være "farlig". Såklart må du øve; Visst du tror at du kan gå inn fremfor pc'en, se en tutorial og gå ut å gjøre trikset kan du ikke være veldig smart. Alle vet at trening er det eneste som gjelder. Tutorials er bare laget som en hjelp til å komme i gang.
Hvis man vet hva Tatw er og man sitter og ser på tutorials er det ikke til noe hjelp.

De er farlige fordi jeg vet om mange som slet med Tatw og satt og så på tutorials istedet for å prøve.

 

Tutorials er forresten forklaring av hvordan man skal gjøre et triks, og de er som regel til ingen nytte.

Jeg har omtrent aldri opplevd at en tutorial har hjulpet.

 

funker godt for meg...det trikset som "alle" kan, at du låser ballen fast mellom føttene og sparker den opp framfor deg med hælen, det lærte jeg av at jeg fikk en liten info på hvordan man gjorde det, også øvde jeg selv.

man må bare ta info fra tutorial, ha det i bakhodet og gå på gresset og øve^^

Lenke til kommentar
Det er et godt eksempel på en bra freestyle film.

Veldig godt mikset med bra kamera osv.

Det som jeg har tenkt på som er de viktigste tingene i en freestyle film er:

 

Kreativitet: Folk blir veldig imponert av kreativitet. Kreative comboer som inneholder viderekomne triks (Tatw, Matw, Aatw, Atatw, Amatw etc.), er utrolig stilig.

 

Stil: Stil er svært kjekt å ha i en film, kreativitet kommer dog først etter min mening.

 

Musikk: Her er kanskje den viktigste delen. At freestylingen i filmen er i samme tempo som musikken er utrolig viktig. Kanskje vanskelig å finne ut hvilken musikk som passer miksing etc. men gjør man det grundig hver gang blir det lettere og du leverer kvalitet hver eneste gang.

 

Bevs' video er et godt eksempel på tipsene ovenfor. Han er kreativ mikser bra og har god stil.

Det gjør at videoene hans er dritbra selv om han ikke har de vanskeligste triksene.

Tja ... Se på armene hans, ser ut som han prøver å fly av og til. Borstett fra det så er stilen hans ok, ikke noe mer.

Endret av KolonP
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...