Gå til innhold

Fotball trinksing/freestyle - Filmer og snakk!


lagona

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Ikke meg, en kompis :) Noen bedre?

drive me freestyle,,,,men ikkje i nerheita so god som tobias!

han e dritgo

 

 

Ikke meg, en kompis :) Noen bedre?

 

Helt sykt! :dribble:

Alder? Og er han god i fotball også? Eller driver han mest med freestyle?

Jeg kommer nok til å se den videoen der noen ganger til...

Tobias er 16

Lenke til kommentar
Jeg kjenner ikke ham, men jeg har msn'en hans og jeg er jo med i samme forum som ham: Fotballtriks.no og beyondfootball.com.

 

Er nok ikke mange bedre enn han her, eneste må være yoacim, hvis det er det han heter her.

Han er jo et av norges beste.

ja=P

Lenke til kommentar
Yoacim er langt i fra norges beste.

Jeg sa ikke at han var Norges beste. Jeg sa at han var et av Norges beste. I den siste filmen hans klarer han bla. Htlatw og ahtatw-ahtatw og det er det ingen som har gjort før ham i Norge og veldig få i verden.

 

Mats er langt ifra Norges beste Fs4Eva ;) Han er dog blitt ganske god nå.

 

Anders og Leiki derimot er Norges beste. Leiki kom på 4. plass i kåring av verdens beste freestyler.

Lenke til kommentar
Yoacim er langt i fra norges beste.

Jeg sa ikke at han var Norges beste. Jeg sa at han var et av Norges beste. I den siste filmen hans klarer han bla. Htlatw og ahtatw-ahtatw og det er det ingen som har gjort før ham i Norge og veldig få i verden.

 

Mats er langt ifra Norges beste Fs4Eva ;) Han er dog blitt ganske god nå.

 

Anders og Leiki derimot er Norges beste. Leiki kom på 4. plass i kåring av verdens beste freestyler.

Nei, han klarte verken htlatw eller ahtatw-ahtatw. htlatwen var i bakken og ahtatw-ahtatw fikk han ikke kontroll på. Han er ikke så god så det kan virke som, han bare faker triksene. Og comboene hans er ikke så gode de heller. Uppersene hans er noe av det mest ukontrollerte jeg har sett. Jeg er ikke imponert i hvert fall.

Lenke til kommentar
Nei, han klarte verken htlatw eller ahtatw-ahtatw. htlatwen var i bakken og ahtatw-ahtatw fikk han ikke kontroll på. Han er ikke så god så det kan virke som, han bare faker triksene. Og comboene hans er ikke så gode de heller. Uppersene hans er noe av det mest ukontrollerte jeg har sett. Jeg er ikke imponert i hvert fall.

vist du ikke er imponert så er vell du bedre?

Endret av Skagen
Unødvendig quoting.
Lenke til kommentar
Nei, han klarte verken htlatw eller ahtatw-ahtatw. htlatwen var i bakken og ahtatw-ahtatw fikk han ikke kontroll på. Han er ikke så god så det kan virke som, han bare faker triksene. Og comboene hans er ikke så gode de heller. Uppersene hans er noe av det mest ukontrollerte jeg har sett. Jeg er ikke imponert i hvert fall.

Du får tro hva du vil. Jeg har snakket med ham, sett ham og han klarer faktisk både ahtatw-ahtatw og htlatw. Han klarer ikke bare det; Fx Atw og aFx Atw (:O). Han har tilogmed klart SKatw, det er hvertfall ganske imponerende spør du meg.

 

Edit: Men nå syns jeg vi skal sette strek for den diskusjonen. Smaken er som baken ;)

Endret av Bolla29
Lenke til kommentar

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

 

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

 

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

Lenke til kommentar
Nei, han klarte verken htlatw eller ahtatw-ahtatw. htlatwen var i bakken og ahtatw-ahtatw fikk han ikke kontroll på. Han er ikke så god så det kan virke som, han bare faker triksene. Og comboene hans er ikke så gode de heller. Uppersene hans er noe av det mest ukontrollerte jeg har sett. Jeg er ikke imponert i hvert fall.

Du får tro hva du vil. Jeg har snakket med ham, sett ham og han klarer faktisk både ahtatw-ahtatw og htlatw. Han klarer ikke bare det; Fx Atw og aFx Atw (:O). Han har tilogmed klart SKatw, det er hvertfall ganske imponerende spør du meg.

:!: Da gleder jeg meg i hvert fall til den neste videoen hans :roll: Selv om han sier at han har klart de triksene så trenger ikke det å bety at han faktisk har det ... Det virker som om han ikke er klar over at man må ha kontroll (trikse videre) etter et triks/combo for å ha klart det. Han klarer jo nesten aldri å trikse videre etter triks/combo (spesielt vanskelige), noe som tyder på at det er for vanskelig for nivået hans. Han burde øve mer på andre ting som atw-htw comboer/sits/uppers, enn bare triks som er htatw/ahtatw/ahmatw varianter ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...