Gå til innhold

Fotball trinksing/freestyle - Filmer og snakk!

lagona

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå kommer jeg med et inlegg som er om en annen del innenfor FS;

Beyondfootball er noe dritt. Kjenner til flere som er misfornøyde med behandlingen der, og en som har sluttet å legge ut videoer og å være der pga. oppførselen til folket der. Jeg kommer ikke til å navngi noen men jeg er enig.

www.soccer-freestyle.com er mye bedre, dessverre mye mindre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Han burde øve mer på andre ting som atw-htw comboer/sits/uppers, enn bare triks som er htatw/ahtatw/ahmatw varianter ...

Atw-Htw er utrolig kjedelig å se på. CLF videoen hans var drit fordi han hadde så dårlig tid. Jeg vedder kuken min på at han kommer til å klare både tatw-htatw nt, ahtatw-ahtatw og htlatw og afxatw.

Skrevet
Han burde øve mer på andre ting som atw-htw comboer/sits/uppers, enn bare triks som er htatw/ahtatw/ahmatw varianter ...

Atw-Htw er utrolig kjedelig å se på. CLF videoen hans var drit fordi han hadde så dårlig tid. Jeg vedder kuken min på at han kommer til å klare både tatw-htatw nt, ahtatw-ahtatw og htlatw og afxatw.

ja han hadde dårli tid=S

Skrevet

Ahaha, jeg hadde vedda imot, men jeg har ikke så lyst på kuk for å si det sånn xD

Ikke alle synes det er kjedlig med atw-htw comboer, spesielt ikke hvis det er gjort med god stil, bare se på mattelinder; atw-htw comboene hans er som en fryd for øyet :wee:

Skrevet

Ahaha, jeg hadde vedda imot, men jeg har ikke så lyst på kuk for å si det sånn xD

Ikke alle synes det er kjedlig med atw-htw comboer, spesielt ikke hvis det er gjort med god stil, bare se på mattelinder; atw-htw comboene hans er som en fryd for øyet :wee:

Jaja :) peace!

Min første tatw:

Se filmen hos Youtube.

For en følelse!

Skrevet

er ikke så veldig flink til å trikse! men skal jo litt mykje ekstra i sommer!

men de er så mye annet eg må gjere med

btw!

mye god triksings og freestyle

Skrevet
Alle de som er interresert i FS kan jo komme på Norway cup. Der kommer Norges beste (iallefall nest beste) til å være inkludert mange andre freestylere.

hehe=P

skal kansje på norway cup=P skakje spele men skal kansje til onkelen min på besøk=P

Skrevet
når skal jeg hoppe over ballen med venstre fot på tatw? når høyrefoten er 1/4 2/4 eller 3/4 rundt ballen?

Dette varierer fra person til person. Personlig så løftet jeg benet, i starten av atw'en men hoppet kommer når du er cirka halveis. Det som er enda viktigere er å få foten til å være over ballen når ballen faller, det er nemlig da du skal hoppe. Gjør det fort hvis ikke så er ballen i bakken når du hopper eller så er foten i bakke. Du må finne en gyllen middelvei. Du må også lære deg å sparke ballen opp mens du foten er på vei ned. Du må bare trene lenge på tatw, jeg bare ga deg noen tips.

Skrevet
Eg er skikkelig amatør på freestyle/triksing! så eg lurer på om derre vet om noe ''beginner moves'' ? noe eg kan øve på!

her e nokren enkle triks:

atw

crossover

htw

headstall/nosestall

neckstall

hamshire stall?

hatw

rainbow

piledriver

shoulderstall

e berre å søke på youtube so ser du korleis du gjer dei=P

Skrevet
Eg er skikkelig amatør på freestyle/triksing! så eg lurer på om derre vet om noe ''beginner moves'' ? noe eg kan øve på!

atw

crossover

htw

headstall/nosestall

neckstall

hamshire stall?

hatw

rainbow

piledriver

shoulderstall

thank bro!

Skrevet
når skal jeg hoppe over ballen med venstre fot på tatw? når høyrefoten er 1/4 2/4 eller 3/4 rundt ballen?

Dette varierer fra person til person. Personlig så løftet jeg benet, i starten av atw'en men hoppet kommer når du er cirka halveis. Det som er enda viktigere er å få foten til å være over ballen når ballen faller, det er nemlig da du skal hoppe. Gjør det fort hvis ikke så er ballen i bakken når du hopper eller så er foten i bakke. Du må finne en gyllen middelvei. Du må også lære deg å sparke ballen opp mens du foten er på vei ned. Du må bare trene lenge på tatw, jeg bare ga deg noen tips.

Skrevet

atw

crossover

htw

headstall/nosestall

neckstall

hamshire stall?

hatw

rainbow

piledriver

shoulderstall

thank bro!

kan liste opp noken litt vanskeligare triks vist du kan dei oppafor=P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...