Gå til innhold

sigma ef 500 dg super . Forskjellen på canon og nikon blitz


Anbefalte innlegg

Kjøpte meg en sigma ef 500 dg super. på skiltet stod det sigma canon blitz og blid og fornøyd gikk jeg hjem. Når jeg åpner bruksanvisning står det at dette er en nikon blitz! fullstendig betegnelse er sigma ef 500 dg super na-ittl. Kan noen her bekrefte at dette er en nikon blitx og ikke canon som jeg skal ha eller er det en blitx som kan brukes til begge kameraer? Hva er da fullstendig produkt betegnelse på canon blitzen da. Sitter her med en splitter ny blitz jeg ikke tør og bruke!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kjøpte meg en sigma ef 500 dg super. på skiltet stod det sigma canon blitz og blid og fornøyd gikk jeg hjem. Når jeg åpner bruksanvisning står det at dette er en nikon blitz! fullstendig betegnelse er sigma ef 500 dg super na-ittl. Kan noen her bekrefte at dette er en nikon blitx og ikke canon som jeg skal ha eller er det en blitx som kan brukes til begge kameraer? Hva er da fullstendig produkt betegnelse på canon blitzen da. Sitter her med en splitter ny blitz jeg ikke tør og bruke!

Blitzen lages jo for mange produsenter, er du sikker på at det ikke er en felles manual med et kapittel for hver?? Ellers har noen tydeligvis satt opp feil modell, eller kanskje lagt feil modell i esken? Bør i hvert fall ikke være noe problem å få ordnet opp i butikken...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...