Gå til innhold

Hva er min commodore 128 vært


Anbefalte innlegg

Jeg skjønte ikke helt spørsmålet.

 

Hva er den vært?

 

"Vært" kommer av å være. Som de sier "i fortid". Det vil si det heter:

"Hva har den vært?"

 

 

Du tenkte kanskje "Hva er den verdt?" ?

 

Vel... "verdt" og "vært" er to meget forskjellige ord med ganske ulik betydning. Tror du bør lære deg forskjellen.

 

 

Ellers... Skal svare på spm.: Den er nok ikke verdt en dritt... Beklager... Sikkert litt morsom å spille på av og til, siden det er så bra grafikk, men det er vel det...

 

WTF! :shrug:

 

du begynner å høres ut som den jævla mærra av en Norsklærer jeg har. (det kan forresten "lasseandreK" zyrec" "MikaelÅ" og "sargent Fire" også bekrefte. :lol: )

Bare den linja som er bold hadde holdt :wink:

Det er greit at du retter på han, men ikke forklar så Jæ vli.! :o

menmen..[/b]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Behold den C128'n, om du har plass til den! :woot:

Har selv endel Commodore maskiner liggende, Vic20, C64, A1200, A1000, A4000/040, alt med masse utstyr og programvare.

Disse er maskiner jeg kjøpte nye, grunnen til at jeg ikke har solgt dem er at de ikke er 'verdt noe'.

Diamanten i samlingen er nok den A1000! Både maskin og monitor (original) er i tipp topp shape. :)

Lenke til kommentar
Er nok ikke verdt så mye fordi mange andre har den, men den er jo en morsom sak da.

Skal den øke noe særlig i verdi må du nok vente en stund.

 

Kjøper den for en billig penge jeg hvis du ikke vil ha den :)

 

Er det mange som har en slik? Jeg er så gammel at jeg var ung under Commodore 64 og 128 sin gullalder, og 128 var så dyr at "ingen" hadde den. Jeg vet om en som hadde en 128, og kanskje 30 som hadde en 64.. De var da vitterlig ikke særlig vanlige? Liksom.. 128 kB ram, hva skulle man med det?

Lenke til kommentar

sukk...C64 maskinen MED diskettstasjon :D vart solgt da jeg kjøpte A500....som nå hviler på en eller annen gravplass :(

 

Tenker ikke på å ta vare på slike ting når du er 10-11 år. Fikk vel C64 i 87-88 og A500 i 91-92, som vart avløst av PC i 1996, Amigaen hadde lang og tro tjeneste.

 

Ports of call,Railroad Tycoon,Civilization,Wings,It came from the desert,Knights Of The Sky og Cannon Fodder på Amiga

 

Blue Max,Decathlon,Pirates,Winter/World/Summer Games,Pitstop,Fotball Liga,Up'n Down,Boulderdash på C64

 

minner fra 80 tallet....

 

Har i det minste C64 spill og Amiga spill på PC ved bruk av emulator.

Lenke til kommentar
Hei har en commodore 128 som ligger i orginal innpakning, ikke vært rørt. så hva kan den være vært. kanskje litt offtopic denne her men men.  

ca 10 år gammel  :woot:  :D  :D

 

 

Den har sikkert vært hjemme hos deg :lol:

 

Lær deg norsk, hilsen en utlending som tydeligvis kan bedre norsk enn deg :woot:

Lenke til kommentar

skammer meg, men jeg har faktisk aldri eid verken Commodore eller Amiga... hadde en kamerat som hadde Amiga da, eneste jeg husker om den er at det var j*vla mange diskettstasjoner... Men en Nintendo NES 8Bit har jeg, ligger en plass her hjemme, litt ødelagt adapter på den, men ikke noe som ikke kan fikses...

 

Gammelt utstyr er verdt og ta vare på, skal nok aldri kaste NES'en min, fin å vise fra i fremtiden, samme med urgamle datamaskiner... 286,386 og kanskje 486.... akk... savner 486'en min.... :)

Lenke til kommentar
  • 18 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...