Gå til innhold

Den store Death Knight tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den er jo på 300 nå, så det er ingenting som indikerer at den kommer til å gå høyere. Det er vel ingen vits å gå høyere heller, hva er igjen? 1000% mount? Det er jo gamebreaking.

 

Edit: Bedre at de lar prisen bli 5000, slik at inflasjonen som kommer med exp gjør at flere får råd til den.

Endret av tofagerl
Lenke til kommentar
det er ingenting som indikerer at den kommer til å gå høyere.

Feil. Blizzard har sagt det kommer ny landmount med samme speed som "Armored nether drake" som sikkert refererer til 310% mounten. Selvfølgelig vil riding-skillen bli høyere. Så jo, det er noe som indikerer at den kommer til å gå høyere. :]

Lenke til kommentar
Feil. Blizzard har sagt det kommer ny landmount med samme speed som "Armored nether drake" som sikkert refererer til 310% mounten. Selvfølgelig vil riding-skillen bli høyere. Så jo, det er noe som indikerer at den kommer til å gå høyere. :]

 

Såvidt jeg har fått med meg så har blizzard sagt at de nye flying mountsene vil bli 310% slik som armored nether drake og ikke at land mounts skal bli 310%

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Lagt ut en youtube video i førstepost, en alpha leak video. Virker som man starter på level 55 med en 100% mount iforhold til screenshots osv.

 

Har jeg forstått det rett at man kan bruke sin dagens lvl 70,

starte på lvl 55 for så å levle opp til lvl 80?

Eller må jeg hvis jeg skal ha en DK lage en ny char til dette?

Eller bruke tiden frem til wotlk til å ha en lvl 55 klar?

 

Jeg hadde mest lyst til å beholde den som er min main idag og gjøre han til DK.

 

Lurer også på om dette vil koste noe?

Slik jeg kjenner blizzard så kunne det jo tenkes at det kostet 10k for å begynne på DK trainingen.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...