Gå til innhold

Spill til en jente på 5 år, trenger tips

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

da trur jeg at jeg kan tipse deg om et spill som var en sikker vinner hos min nevø. Han var vel 6 når han fikk Flåklypa, men dette er et spill som er supert. Det er jo også noen år gammelt nå, og du finner det sikkert billig på nett. Åpent spill med mange små minispill, og i forskjellige vanskelighetsgrader.

Skrevet

Viva Pinata ser kanskje ut som et rent barnespill, men spillmekanikken er nok noen hakk for avansert til en femåring. Kanskje noe som kan spilles av/sammen med pappa, dog. Det nyere Viva Pinata: Party Animals er derimot en (mye dårligere) samling av minispill som egentlig bare har grafikken og figurene til felles med forgjengeren, men samtidig er det mer egnet for de minste.

Skrevet

Hadde tenkt til å foreslå noe helt annet før jeg så noen anbefale flåklypa.

Det spillet ER min barndom, synes fortsatt det er helt fantastisk. Ikke noe billigprodusert flash-tull heller, utrolig godt laget spill med god variasjon. Tro meg, du vil ikke fóre datteren din med noen av de der repetetive og åndssvake arcade-mangagreiene på 123spill og nrk super, bah, etter en liten time på det så vil ungen skrike etter godteri og de nyeste nye barbiedukkene pågrunn av masse add's og pop-ups. Barn i den alderen er sårbare og lar seg fort påvirke, og du vil absolutt ikke ha den situasjonen at barnet ditt ramler over noe helt annet enn et spill når de surfer på nettet. Det er veldig uansvarlig å slippe et barn i den alderen løs på internett, med mindre du vil ha noen veldig ubehagelige ting å forklare..

Regner med du slipper unna med en hundrings på nærmeste elbutikk for spillet.

Anbefales på det varmeste.

Skrevet

Jeg har en bror som nå er 8 år, men jeg har holdt ham i spilleverden siden han var 4 år eller noe. Må si det er lite som virker bedre enn Pokemon for barn, Rosa nintendo DS med pokemon Diamond/Pearl... ohh ye

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...