Gå til innhold

ESky helikoptere, noe og satse på?


Ascubal

Anbefalte innlegg

Heisann, jeg og en kompis kjøpte hvert vårt mini helikopter i sverige, og vi fant fort ut at dette var veldig gøy, samtidig som det var en hobby man kunne dra med utendørs..

 

Så etter å ha sett litt rundt omkring, så snubler vi over www.rchelicoptershop.com og ser på ESky helikoptrene..

 

Kompisen min så på dette EK1H-E014A ESky Belt-CP (Yellow RTF Version)

 

Og jeg så på det noe dyrere EK1H-E015A ESky Belt-CP (Carbon RTF version)

 

 

Er disse helikoptrene noe særlig tess?

 

Fant ikke reserve rotorblader til EK1H-E015A ESky Belt-CP (Carbon RTF version)

 

Og er dette billig for disse heliene? Går vel fint ann og få dem sendt til norge?

 

Er dette en grei butikk og handle fra?

 

 

På forhånd takk for all hjelp, dette kan bli gøy :)

 

PS, er det eventuelt noen norske butikker og kjøpe dette fra?

Endret av Ascubal
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Anbefaler å lese litt på heliguy.com og titte litt på nettbutikken til Elefun.no(De har reservedeler og oppgraderinger til Esky helikopter)

 

Jeg har hatt Esky Honeybee King 2 (er veldig likt Belt-CP) i noen måneder og det er veldig gøy. Jeg gikk rett fra ett lite 2-kanals mini helikopter til dette som er 6-kanals og det er en veldig bratt lærekurve, sliter fortsatt med å klare å fly i mer en ett par sekunder av gangen og har hatt noen småkrasj som innebærer bytte av rotorblader og noe som heter feathering shaft.

Belt-CP er kanskje litt stort å fly inne med, Lama V4 er ett mindre 4-kanals helikopter som blir en del enklere å fly, men blir fort tatt av vinden om man flyr ute.

Både Belt-CP og Lama V4 er veldig populære og ikke noen dårlige helikopter.

 

Anbefaler uansett å kjøpte training gear som man fester på undersiden og hindrer at helikopteret faller over på siden og knekker rotorbladene, har reddet meg mange ganger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...