Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Belalstningskade på kne?


TheRuthless

Anbefalte innlegg

Jeg har de siste 2 måneden hatt smerte i begge kner, aner ikke hva dette er og håper noen kan hjelpe meg med å få svar, før jeg evt går til legen som sikkert vil være det smarteste.

Jeg har for tiden en ganske fysiske krevende jobb hvor jeg løfter ca 2,5 tonn dagen, dette gjør at jeg tror at det kan være en belastningskade jeg har pådratt meg, trenger ikke å være det engang, uansett så kjennes det ikke bra ut når det er bøy i kneerne mine lengre, jeg som engang elsket å springe opp trapper på kortest mulig tid må nøye meg med å småjogge. Jeg klarer heller ikke å ta "froskehopp" øvelser lengre ettersom at det blir for vondt. Det merker det også når jeg går at det smerter. Håper dette bare er en belastningskade som kan trenes opp igjen og at ikke jeg har fått ødelagt korsbåndene, betennelse eller noe i en mer alvorlig kategori.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Absolutt ikke meningen å skremme deg! Husk at det finnes mange forskjellige former for skade på menisken da. Kan godt hende du har strukket noe, og derfor kun trenger hvilke fra løft ol. Igjen, jeg kan lite om dette, har ikke lært om slike skader enda =) Er flere her inne som kan mye om dette, så vi får håpe de legger igjen noen ord..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...