Gå til innhold

Dead Rising - noen med erfaringer?


Skyttt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bør absolutt skaffes, men om du spiller på en mindre SDTV kan skriften i spillet vere vanskelig å lese siden spillet er beregnet på større TV'er/HDTV.

 

Er få spill som lar deg gjøre so mye jævelskap. Alt du ser kan brukes som våpen og å kjøre over zombies med grasklipper får en til å trekke litt på smilebandet.(Er det galt?)

Lenke til kommentar

Ga opp når jeg fant ut hvor forferdelig idiotisk save systemet var. Kontrollene er også knotete, typisk japansk.

 

Ganske tragisk da spillet appelerer veldig til meg. Braindead er en av mine favoritt filmer så spillet er nesten en drøm sånn sett. Men klarte ikke komme over problemene.

Lenke til kommentar

dette er et av de helt klart beste spillene til 360 synes jeg. jeg er en stor fan av zombie-filmer og bøker, (har "The zombie survival guide" i bokhylla i tilfelle det blir et utbrudd her i Norge :ph34r: ), og dette spillet er midt i blinken for zombie-fantaster og generellt splatterfans. utrolig gøy å løpe rundt i f.eks hockeymaske, army-boots, fangedrakt og helt blankskalla med en motorsag i hendene, eller løpe rundt med slegger, dusjhoder(fantastisk kult våpen), fotball, katana, balltre, en bormaskin, hagesaks etc og slakte zombier i tusentall.

 

gled deg til det lander i postkassa :)

Endret av Backspace_89
Lenke til kommentar

Spillet er rett og slett genialt når man først kommer inn i det. Det er utrolig morsomt, men samtidig utrolig vanskelig til tider. Det er lurt å lære seg hvor de forskjellige våpnene ligger.

Digger det spillet! Det har også veldig gode achievements, spør du meg.

Lenke til kommentar
Morsomt spill. Litt teit måten de har løst "saving" på. Skjønte ikke det før 3-4 gang så måtte jo begynne på nytt hver gang.

 

åssen er save sysemet i spillet?greit og vite før jeg starter og spille det:)

 

Savesystemet fungerer slik at du har kun en save, og du kan kun save på enkelte plasser. Synes bare det forsterket panikk følselsen igjennom spillet, ettersom det kunne ta litt tid mellom hver save så det var viktig å holde seg i live. Men etter at man gikk opp en del i level på hovedpersonen så var det ikke noe stort problem.

 

Hvis du dør kunne du også starte spillet på nytt igjen med den levelen personen er på når han dør, noe som du må regne med å gjøre.

Lenke til kommentar

Har nettopp kjøpt dette og lurer på en ting. Alle desse "objectives" greiene som er inne på "klokke-menyen", er det nødvendig å gjøre desse for å få med seg viktige deler av historien eller er det kun nødvendig med de som er hovedoppdragene, altså casene? Desse ekstra oppdragene er ofte å redde folk som er innesperret osv.. Håper på kjappe svar!

Lenke til kommentar

Det er disse oppdragene som er hoveddelen av spillet. Så de spiller en rolle i hovedhistorien, men du er heller ikke avhengig av å redde alle personene.

 

For å svare trådstarter så er det et artig spill! Men jeg kommer heller aldri helt over den tungvinte kontroll og savingsystemet. Minner meg på at jeg bør gi dette spillet en sjangse til.

Lenke til kommentar
Det er disse oppdragene som er hoveddelen av spillet. Så de spiller en rolle i hovedhistorien, men du er heller ikke avhengig av å redde alle personene.

 

For å svare trådstarter så er det et artig spill! Men jeg kommer heller aldri helt over den tungvinte kontroll og savingsystemet. Minner meg på at jeg bør gi dette spillet en sjangse til.

 

Så alt man må gjøre er å få desse folkene inn på securty roomet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...