Gå til innhold

Warrior, vanskeligere enn man skulle trodd :P


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Roguer er fortsatt freekill, men mer irriterende, siden de lever 5 sekunder lenger enn de burde gjøre pga lol-death. Må være surt for roguer å fortsatt tape mot warriors, selv om blizz gav de execute-immunity :)

 

Cheat death er bug abuse, jeg holder meg selvsagt for god til den speccen.

Warriors kan fint drepes uten. Mutilate + imp rupture og 900 armor penetration hjelper godt. Men uten å brukte LoS kan det bli heller vanskelig uten gear-overtak.

Endret av Pop
Lenke til kommentar
Roguer er fortsatt freekill, men mer irriterende, siden de lever 5 sekunder lenger enn de burde gjøre pga lol-death. Må være surt for roguer å fortsatt tape mot warriors, selv om blizz gav de execute-immunity :)

Ja det er fryktelig irriterende med cheat death. De skal jo dø uansett liksom. :thumbup:

Lenke til kommentar
ikke gi opp nå da. etter lvl 40 blir det krute godt

 

Dinga 40 i går kveld, skaffa meg mount og boosta gjennom SM for grei armor, og må si at når går det på skinner! :p

Eneste problemet er den forbanna gankinga! Noen ganger aner jeg ikke hvorfor jeg gidder å spille på Twilight's Hammer :p

Lenke til kommentar
ikke gi opp nå da. etter lvl 40 blir det krute godt

 

Dinga 40 i går kveld, skaffa meg mount og boosta gjennom SM for grei armor, og må si at når går det på skinner! :p

Eneste problemet er den forbanna gankinga! Noen ganger aner jeg ikke hvorfor jeg gidder å spille på Twilight's Hammer :p

Hva heter du på TH? Har 70 lock der.

Skulle kanskje tatt det på PM, men jeg er lat :>

Lenke til kommentar
Roguer er fortsatt freekill, men mer irriterende, siden de lever 5 sekunder lenger enn de burde gjøre pga lol-death. Må være surt for roguer å fortsatt tape mot warriors, selv om blizz gav de execute-immunity :)

 

Gode rogues taper sjeldent mot gode warriors. Bleedkite m. cripp & 2*evasion er nok til å irritere fletta av de fleste warriors ;)

Lenke til kommentar
Roguer er fortsatt freekill, men mer irriterende, siden de lever 5 sekunder lenger enn de burde gjøre pga lol-death. Må være surt for roguer å fortsatt tape mot warriors, selv om blizz gav de execute-immunity :)

 

Gode rogues taper sjeldent mot gode warriors. Bleedkite m. cripp & 2*evasion er nok til å irritere fletta av de fleste warriors ;)

da er det ikke mange gode rogues der ute..

Lenke til kommentar
Roguer er fortsatt freekill, men mer irriterende, siden de lever 5 sekunder lenger enn de burde gjøre pga lol-death. Må være surt for roguer å fortsatt tape mot warriors, selv om blizz gav de execute-immunity :)

 

Gode rogues taper sjeldent mot gode warriors. Bleedkite m. cripp & 2*evasion er nok til å irritere fletta av de fleste warriors ;)

da er det ikke mange gode rogues der ute..

 

Er mange gode rogues der ute, problemet er at det kreves endel trening for å 5-8 kite en warrior (mens warrior'en hamrer OP & ms/hamstring knappen til døde). Snakker vi top players så vinner en rogue mer enn han taper mot top warriors.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...