Gå til innhold

Headset som er godt for folk med briller


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341
Ettersom det er ubehagelig med headset når du bruker briller, så vil jeg anbefale koss øreplugger som du får kjøpt for rundt 150-200kr i de fleste teknikk-forretninger. De isolerer lyd bra, og har sinnsykt god bass og surround lyd.

 

Og jeg vil anbefale at han heller stikker fingeren så langt inn i øret at hjerne tyter ut på andre siden.

 

Plugegr er godt alernativ, men hold deg langt unna koss. Søk litt rundt så finner du masse info om plugger som har blitt anbefalt

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Plugger er vel ikke noe praktisk om man skal ha dem på i flere timer? Man blir vel helt svett i ørene, eller..?

 

kommer helt an på personen. jeg takler ikke plugger over lenger tid, mens jeg også kjenner folk som bokstavelig talt sover med dem

Lenke til kommentar
Ettersom det er ubehagelig med headset når du bruker briller, så vil jeg anbefale koss øreplugger som du får kjøpt for rundt 150-200kr i de fleste teknikk-forretninger. De isolerer lyd bra, og har sinnsykt god bass og surround lyd.

 

Det er ikke så behagelig hvis man er på lan osv.

_____________________________________________

Tilbake til saken

_____________________________________________

 

Jeg har selv SteelSeries/IceMat Siberia, og jeg skjønner godt hvorfor det ikke er behagelig å ha de på når du har briller.

Men hvis du vil ha headset som isolerer samtidig er dette et ganske vanskelig emne, men jeg forslår at du kjøper deg noe som ikke dekker hele ørene. Det vil ihvertfall bli mer behagelig for deg.

 

Lykke til vidre.

 

Mvh St0neCld :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...