Gå til innhold

Dårleg sørvis på Elkjøp


Anbefalte innlegg

13 dager er unormalt lenge. Men at det kan skje på TV forstår jeg nesten, da mange synes det å handle TV i sine foreldres navn er lurt - og kontonr man oppgir samt navn på kvitteringen må stemme for at tilbakeføring av penger skal gå raskt. Skal ikke påstå at du gjorde det her, men det er ofte derfor ting tar lang tid, at det er feil navn på kvitteringen vs eier av kontonr som oppgis.

 

Vanlig tid er 2-3 virkedager. Om alt går etter planen.

 

Det er litt som at vanligvis så går ikke et produkt i stykker - men man kan være uheldig og så skjer det allikevel. Da er det ikke normen at det går i stykker :).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det tok 13 dager å få igjen pengene mine etter jeg angret kjøpet av et plasma-TV til ca. 12.000,-. "Det var ikke uvanlig ventetid på beløp over x kroner (husker ikke nøyaktig sum her)" kunne de fortelle meg i disken på Elkjøp i Sandefjord.

 

Jeg kan komme Elkjøp-ansatte i forkjøpet med setningen "Det pleier VANLIGVIS ikke ta så lang tid, kjære deg. Men noen ganger tar det litt lenger tid, fordi: (jul, sommer, sykdom, ferie, syke barn, bikkja... osv).

 

Uansett er det litt vel mye tull bare for å SE om LCD-skjermen på et Canon 450D ser bedre ut enn på kameraet som er stilt ut ved siden av... En kan jo spørre seg om meningen med å stille ut kamera uten batteri overhodet...

Dette kommer selvsagt ann på hvor mye penger de har i kassen.

Normalt så få rman igjen pengene i kassen, så lenge beløpet ikke er altfor høyt.

Men kundene kan ikke forvente å få igjen 20.000-30.000 fra kassen. Det ville ikke vært forsvarlig for betjeningen.

Slike beløp blir overført via konto.

Lenke til kommentar
Jojo, men det skal fremdeles ikke ta 12-13 dager å overføre til konto :). Det tar 2-3 virkedager. Med mindre noe trøbbel skjer.

Det er jeg enig med. Problemet er vel at det ikke er kasserpersonalet som overfører pengene. Når det går fra person til person, så kan jo slikt skje. Men de har vel gode rutiner på dette regner jeg med.

 

Det for over to måneder føre Komplett.no overførte tilbake pengene til meg.

Da kan man klage.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...