Vitamin Bjørn Skrevet 11. mars 2008 Skrevet 11. mars 2008 (endret) Good evening! Har en god del mapper der det ligger nedpakket filer som jeg skal pakke opp. Alt er delt opp multiple rar filer. Det jeg lurer på om det finnes en måte å få pakket opp alt uten å måtte gå inn i hver mappe å pakke opp en enkelt fil. Noen som kjenner til et program som kan jobben? Hadde spart meg for mye arbeid Endret 14. mars 2008 av Sjokoladekake
geir__hk Skrevet 11. mars 2008 Skrevet 11. mars 2008 Hvis du laster ned winrar og installerer så kan du markere flere filer samtidig og velge "Extract here", eller "Extract each archive to separate folder". Da slipper du å pakke ut hver enkelt fil.
atlef Skrevet 12. mars 2008 Skrevet 12. mars 2008 Last heller ned noe gratis som kan gjøre samme jobb, som feks. 7Zip. atlef.
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 12. mars 2008 Skrevet 12. mars 2008 Winrar er gratis. Du får en "prøveversjon" som aldri går ut..
atlef Skrevet 12. mars 2008 Skrevet 12. mars 2008 Ok, akkurat som mIRC med andre ord. Var sikker på at det kun var prøve-versjon, som sluttet å virke etter 30 dager. I stand corrected. atlef.
Vitamin Bjørn Skrevet 14. mars 2008 Forfatter Skrevet 14. mars 2008 (endret) Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Fant aldri på noe god emnetittel så ble dessverre den korte der. fikset opp i 3 ords regelen i alle fall da over til tema: bruker winrar faktisk, men kjenner ikke til denne funksjonen. noen så vet hvordan dette gjøres? kikker litt rundt nå men finner lite. edit: fant kanskje nå. får vente litt å se. den teller gjennom mappene. hehe Endret 14. mars 2008 av Sjokoladekake
Vitamin Bjørn Skrevet 14. mars 2008 Forfatter Skrevet 14. mars 2008 Da hadde jeg funnet ut av det. takker for svar folkens
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå