Gå til innhold

Iphone får Java-støtte

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enten så blir det en udiskutabelt bra ting med ett høyere programvarebibliotek, eller så kommer Jamba med en "Waves" klone som blir "DITT LIVS OPPLEVELSE! TA PÅ TELEFONEN OG SKJERMEN ENDRER PÅ BILDET!!!!111 BARE 30,- MÅNEDEN!". Såklart med Crazy Frog i bakgrunnen.

:wee: / :hrm:

Skrevet
Enten så blir det en udiskutabelt bra ting med ett høyere programvarebibliotek, eller så kommer Jamba med en "Waves" klone som blir "DITT LIVS OPPLEVELSE! TA PÅ TELEFONEN OG SKJERMEN ENDRER PÅ BILDET!!!!111 BARE 30,- MÅNEDEN!". Såklart med Crazy Frog i bakgrunnen.

:wee: / :hrm:

Hvor ?! :dribble:

Skrevet

Har veldig lyst på en Iphone når det kommer, men vet ikke om jeg vil ha den pga. mangel på radio. Det er alltids kjekt å ha.

Skrevet

er det noe jeg har gått glipp av? jeg kunne sverget at sun bare har sagt at det ville være enkelt å lage java støtte for iphone, ikke at dem faktisk er i gang med det...

Skrevet

Hadde jo vært greit om de hadde fått det til da. Er jo ikke meg imot å få lov til å prøve seg litt på en iPhone.

Men, er det gratis å utvikle programmer til iPhone hvis man ikke legger dem ut på itunes elns? Selve verktøyet var vist gratis.

Skrevet

den bloggen forteller meg ikke stort mer den at forfatteren jobbet i apple, og fortsatt har sans for produktene der. noe som får meg til å lure på hvorfor han sluttet...

Skrevet (endret)

Dette er jo kjempe bra! Tenk å kjøre noe som Opera Mobile 9.5 på Iphone! :dribble:

Da snakker vi flash støtte og hele pakka. Og da kan man bruke Windlows Live messenger også!

Hvis dette skjer så blir det Iphone på meg.

Endret av Abba91
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...