Gå til innhold

Har du opplevd Red Ring of Death med din Xbox 360?

MacBain

Har du opplevd RROD med din Xbox 360?  

410 stemmer

1. 1. .

• Ja
      190
    • Nei
      197
    • Nei, men har sendt inn til service av andre grunner
      18

Anbefalte innlegg

Skrevet
Det er nok en grunn til at ps3 var 2-3k dyrere i starten, uten å levere en ekstremt mye bedre ytelse.

Jaja, xbox er i det minste gøy når alt funker.

Ja, det virker som om PS3'en er myyye mere solid bygd, bare synd den ikke er noe morsom å spille på :tease:.

Alt annet er jo etter min mening bedre på 360'en; online delen, spillene, håndkontrollen etc.

Spilte gjennom GT5P, men måtte rask tilbake til Forza 2 som fortsatt er det ultimate bilspillet etter min mening.

Har dårlig samvittighet for hvor lite jeg har brukt PS3'en min til spilling, den står som regel å støver ned såframt jeg ikke bruker den til Blu-ray.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fått feil på boxen uten å få de berømte jævelringene.

Etter hva jeg har lest meg frem til på xbox.com forumet er det brent grafikkort.

Begynte med litt rare farger i spill. Så ble dashbordet helt gult og til slutt null bilde. Den starter som normalt med lyd og alt, men bilde er borte. Kjempe gøy å få den i tryne når jeg setter inn GTA4 :(

Skrevet

Fikk besøk av de røde ringene i går. Utrolig kjipt med tanke på at jeg har satt av hele uka til GTA og intens NHL08-spilling mot gode venner. Nå sitter jeg her og stirrer i veggen mens tårene triller. : (

• 1 år senere...
Skrevet

Det er en myte at xbox er værre en ps3, av 6 stk som jeg kjenner som har ps3, ha 5 av de hatt sin inne på rep pga dårlig laser. Den leser ikke spill rett og slett!

Skrevet

Jeg har hatt RRoD en gang ja, men har fått en annet problem på Xbox 360 to ganger. Den skal forøvrig sendes inn på reperasjon nå. 1 Xbox 360 har gått i stykker hver sommer siden jeg kjøpte konsollen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...