Lootfisk Skrevet 11. mars 2008 Skrevet 11. mars 2008 Har et problem som begynner å bli svært irriterende. Når jeg flyr eller ser mot himmelen generelt så ser jeg nesten ingenting. Bare et sterkt lys, som om solen konstant blender meg. Derfor når jeg styrer våpnene i kamphelikopteret, kan jeg feks kun skyte når det er bakke bak. Har alle instillingene på fullt, kjører BF2 på laptop med Vista. Noen som vet? På forhånd takk!
Gjest Slettet-UUbruw Skrevet 11. mars 2008 Skrevet 11. mars 2008 Det har vel noe med realismen og gjøre. Man ser lite når man blir blenda. Det forsvinner sikkert vis du skrur ned instillingene litt...
Lootfisk Skrevet 11. mars 2008 Forfatter Skrevet 11. mars 2008 Tror ikke det, da andre helikoptre enkelt kan ta meg ned feks. Har et sterkt inntrykk av at andre kan se bedre enn meg:) Skru ned hvilke innstillinger? Prøvd Lighting (?) men ingen forskjell. Noen andre forslag?
Valkyria Skrevet 11. mars 2008 Skrevet 11. mars 2008 det er som flashbang på CS. det kan ikke skues vekk fordi man blir plaget av det. det er en del av realismen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå