Gå til innhold

Farme gold - hva går fortest, grind eller quest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

jeg sitter for tiden å vurderer og anskaffe meg litt penger. Siden jeg sluttet å queste da jeg ble lvl 70, har jeg fortsatt massevis av quester igjen rundt-om-kring. Lurer derfor på om det er meninger om hva som går fortest av questing, eller grinding? Håper noen kan basere seg ut på egen erfaring, slik at jeg får noen halvveis konkrete svar :tease:

Kan forøvrig nevne at jeg er hunter, t4-gearet.

På forhånd, takk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vil nok tro questing går fortere, ellers kan du jo farme de elite tre'a i skettis om du har herbalism, får en halv primal life + mange herbs per kill :)

Skrevet (endret)

Questing går fortere. Jeg vet ikke hva som er målet ditt med spillet, men hvis det er PvE så må du uansett gjøre questene for å få gear. Så det er bare å begynne.

Endret av mad_arab
Skrevet (endret)
Questing går fortere. Jeg vet ikke hva som er målet ditt med spillet, men hvis det er PvE så må du uansett gjøre questene for å få gear. Så det er bare å begynne.

Hvis du leser innlegget i starten så sier han at han har T4 gear, dermed så er det veldig liten sjanse for at det er noe loot fra questene som han trenger.

Tror nok ikke det er dumt å kun gjøre quester for å skaffe penger, hvis du skal grinde mobs for motes eller lignende så er det jo som regel andre som gjør det samme og da blir det ikke like effektivt.

Endret av Wowaddict
Skrevet

Stemmer som du sier, gear fra questing har jeg nok liten bruk for - da jeg er jevnt over t4 speccet, som sakte, men sikkert byttes ut med t5. Målet er som sagt i første innlegg, penger! Tenkte jeg endelig skulle anskaffe meg "epic riding skill", samt at jeg skal ha noen enchants/gems til 4-500g.

Skrevet (endret)

Jeg hjalp broren min å samle inn 5000 gull, det tok oss to dager men var veldig gøy - fikk gjort det meste av quester i flere av sonene i Outlands. Siden vi var to stykker fikk vi også dobbelt opp med belønning for alle questene, kan anbefale den måten å samle gull på.

Nå selger vi arena-teams i stedet, det kan du jo prøve og :)

Endret av Pycnopodia
Skrevet

Jepp, jeg leste ikke førsteposten godt nok. Men poenget gjelder forsåvidt fremdeles. Hvis du har noen blå items ennå kan det være at noen q item er oppgraderinger. Hvis ikke, så er questing en kombinasjon av grinding og bonus penger, så du vil uansett tjene mer pr time på det. I tillegg vil du får reputation.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...