Gå til innhold

AoC: Hva vil du velge slags class?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har lyst til å prøve ut bearshaman eller noen av caster classene, orker ikke å være det som absolutt alle andre skal være.

Edit: Herald of Xotli virket også ganske kult.

Endret av carlgutt
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Keen and Graev er noobs, *løper ut i melee med caster magen* "I can't understand why I die, melee is so overpower".... I andre videor når han spiller melee "Casters are so overpower!" bare whining i lang vei og en utrolig dårlig PvP spiller. Ville ikke stolt på det han skriver eller sier om klassene.

Endret av DNA
Skrevet

det var jo bare betaen, og du løper allerede å kaller alle noobs?

en ting som er irriterende med de to er stemmen til han ene. LoL

høres så jævli nervøs ut. :!:

Skrevet (endret)
det var jo bare betaen, og du løper allerede å kaller alle noobs?

det er jo litt spesielt da, at når han spiller melee er casters owerpowered mens når han spiller caster er melee owerpowered :p og altfor mye whining om loadingscreenen.. men er greie filmer.

men må si jeg liker han her mye bedre:

ta en titt på filmene hans, bla char screen med en del kule armors:

+
Endret av Christeven
  • 2 uker senere...
Skrevet

Da har jeg bestemt meg for HoX i første omgang hvertfall. Må jo være rått med 2h melee kombinert med fire spells :)

Skrevet

Her blir det Priest of Mitra, hadde vær fint og finne ut av "tallent"(?) treet til dem så man hadde litt og spekulere i før man fikk spillet. Jeg er en sånn som kan sitte i over 30 timer og finne en strategi på hvordan å levle opp fortest og ha en god spiller når jeg kommer opp i lvl... :D

PS: Hvor mye vil det koste i mnd? hvor kan man forhåndsbestille conan? hjemmesiden dems er EKSTREMT rotete.....

Gjest medlem-105082
Skrevet
Her blir det Priest of Mitra, hadde vær fint og finne ut av "tallent"(?) treet til dem så man hadde litt og spekulere i før man fikk spillet. Jeg er en sånn som kan sitte i over 30 timer og finne en strategi på hvordan å levle opp fortest og ha en god spiller når jeg kommer opp i lvl... :D

PS: Hvor mye vil det koste i mnd? hvor kan man forhåndsbestille conan? hjemmesiden dems er EKSTREMT rotete.....

http://feats.goonheim.com/priestofmitra

Skrevet

Ranger eller Guardian azz...

Ranger virka ganske kult... Skyte fra murene i siege'er...

Men Ranger Combat er det menigen at du skal ta mesteparten av Health'en med buen,¨å når han har komt fram til deg, skal du avslutte det hele med sverdet ditt...

Rangere har også noen buffs, og sånne pile-spells som gjør at fienden går treigere, så du kan ta enda flere shots med buen før han kommer fram... :)

Skrevet
Cimmerian Conqueror! ;D

liker heavy-armor guys og slow N Steady dps : )

har tenkt og være conquer også men vet ikke hva de er bra til, hva derres roler er og hvordan rustnigen ser ut

Skrevet

Aquilonian Conqueror

Er guildmaster, og Conqueror er den mest "Sjefete" klassen :)

Er også strategist og taktikker av natur, så je er veldig bekvem med å

være i "styrings-posisjon". Vi spiller også RP, og da skal jo ting helst

passe litt sammen. Sært med en tyv som leder hele armeen i kamp lissom :)

Skrevet

Skal også velge Aquilonian Conqueror, men jeg laaangt i fra en ledertype, så jeg vil prøve å spille ham som en DPS-kriger alla WoW. Rustning og stort 2H-sverd skulle passe fint inn her:) Spillestilen min passer nok best til barbar, da jeg stort sett hjerneløst bare stormer på og hogger løs (i wow ihvertfall), men jeg klarer ikke tanken på å ikke kunne bruke rustning. Med feats og utstyr skal jeg nok klare å styre charren min til å bli lik en dps arms warrior fra wow:)

Skrevet (endret)

Blir nok en aquillan conqeorur. Vil prøve å gjøre han litt lav og stille med øks :new_woot:

Skal kjøre som dps, og fokuserer på pvp

Endret av AlbariaAnders
Skrevet
Aquilonian Conqueror

Er guildmaster, og Conqueror er den mest "Sjefete" klassen :)

Er også strategist og taktikker av natur, så je er veldig bekvem med å

være i "styrings-posisjon". Vi spiller også RP, og da skal jo ting helst

passe litt sammen. Sært med en tyv som leder hele armeen i kamp lissom :)

takker for hjelpen men hva mener du med med rp og hvorfor skal du være aqullian .

siden du er så good og forklare kan du forklare hva assassin sin rolle er ???

Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Skrevet

Priest of Mitra med Ranger som alt =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...