TheBullet Skrevet 24. februar 2003 Skrevet 24. februar 2003 Jeg har spart op til en 120 nå... Hva må jeg gjøre?
mikk- Skrevet 24. februar 2003 Skrevet 24. februar 2003 Du må vel kjøpe den først, da.. :smile: Hvis du har 2 harddisker fra før, må du vel ha RAID-hovedkort så vidt jeg vet. Ellers er det vel bare å sette inn.
kyllingvippen Skrevet 24. februar 2003 Skrevet 24. februar 2003 Når du har kjøpt er det bare å sette i strømkabelen og IDE kabelen Husk og pass på at du har master & slave fikset
Jannis-15 Skrevet 24. februar 2003 Skrevet 24. februar 2003 kommer jo litt an på hva slags maskin han har da. gåt dårlig med en 120gb i en gammel compaq 266mhz.. har du en ny maskin er det vel bare å sette i strom og ide kabel..
zZzZz Skrevet 24. februar 2003 Skrevet 24. februar 2003 Det du lurer på står sikkert i manualen til harddisken. Tenker på kabler, hvordan du skal sette den inn osv.
Croyfer Skrevet 24. februar 2003 Skrevet 24. februar 2003 Sett master og slave riktig på HDD --> Skru den fast i kabbis --> plugg i IDE-kabelen --> koble til strøm (VELDIG VIKTIG les: Marius Nybo) --> skru på maskina --> sjekk om du finner HDD i bios --> hvis ikke, lek deg litt med jumpere og slave/master til det funker. PS: VELDIG viktig å koble til strøm når du prøver å finne HDD i BIOS. Kjenner til flere tilfeller hvor folk har glemt det, og irritert seg grønne over at de ikke fant HDD. lol Edit: Min 500-ende post! *wee* *gratulere seg selv*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå