Gå til innhold

Hvor mye fravær har du hittil? Iløpet av dette skoleåret

Lsass

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var skikkelig deprimert første forsøk på GK, og endte opp med 6 dager og 400-odd-something timers fravær. Rart jeg ikke besto? =D

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg var skikkelig deprimert første forsøk på GK, og endte opp med 6 dager og 400-odd-something timers fravær. Rart jeg ikke besto? =D

1 dag og 5 timer fikk jeg på vitnemålet, gikk vg2 kulde og varmepumpteknikk ;)

Skrevet

En uke - Ferie til Egypt. Og det er det fraværet jeg har nå når jeg har gått ut av 10.klasse :) (+ingen anmerkninger eller gul-lapper :innocent: )

Skrevet (endret)

Hadde et sted under 20 dager og rundt 40 timer fravær i 10., + en bunke med lapper. Kun 1 dag og 5 timer gjennom hele 2. klasse, så det går riktig vei :new_woot: Begynner på tredje allmenn til høsten.

Endret av mathos
Skrevet (endret)

0 dager, 0 timer. Som oftest ingenting. Av og til noen få dager pga ferie i skoletiden.

Endret av Preppo999
Skrevet

Dette skoleåret har vært det med mest fravær for min del, løpet av alle mine år til sammen - helt siden barneskolen!

Hadde 11 dager og 16 timer. En del grunnet dager da jeg har tatt førekortet løpet av året.

• 2 uker senere...
  • 4 måneder senere...
Gjest member-101642
Skrevet (endret)

Denne terminen har jeg ni dager og tolv timer. De kommer som følge av en begravelse, litt for mye skulk, noen kjøretimer og litt sykdom.

Endret av member-101642
  • 5 år senere...
Skrevet (endret)

Hei❤️ Jeg gikk nettop ut av 10kl med 11 dager og 2 timers fravær i løpet av 3 år...

4 dager: Spysyk. Hadde presset meg til å gå på skolen om jeg hadde kunne. problemet er at i følge legen må man være hjemme 48 t etter siste omgang med oppkast fordi man er smittebærer.. hadde dratt på skolen selv den gangen jeg spydde 3-4 ganger om natta mellom 2 og 4 hvis det ikke hadde vært for hva legen sa..

3 dager: Vi var på reise i utlandet

4 dager: Har vært to ganger på et todagerskurs på sykehuset her jeg bor, grunnet oppfølging av en diagnose jeg har..

2 timer: tannlege timer

Så jeg vet jeg hadde aller minst fravær i hele klassen❤️

Endret av 98-er i 10kl
Skrevet (endret)

Gikk ut av VG2 nå uten en time fravær, har 2 dager 5 timer fra første klasse, vet at det var minst en dag for reising og 2 timer for tannlegebesøk.

Endret av crazylazyboy
  • 3 uker senere...
Skrevet

138 dager og 12 timer fravær

10kl

Hæ? i bare 10 kl?

Ja

Huff... Kan jeg få spørre hvorfor? Du trenger ikke si det hvis du ikke ønsker?

Skrevet

Nesten 35 dager på hele u-skolen, skjerpet meg og endte opp med 1 dag og 2 timer på VG1 TIP.

Gleder meg til VG2 :)

Skrevet

Nesten 35 dager på hele u-skolen, skjerpet meg og endte opp med 1 dag og 2 timer på VG1 TIP.

Gleder meg til VG2 :)

Det var bra! det minste jeg har hatt i løpet av året er 2 dager og 2-3 timer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...