Gå til innhold

Perfekt kropp eller?

Pinup

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105476
Skrevet

Det er ikke muskler, det er synthol. Det er en væske som sprøytes inn i muskelposene for å få det til å se ut som man har store muskler. Stygt som faen! Greg Valentino er en kjent synthol-bruker, fine armer, lol.

synthol02.jpg

Skrevet

Skjønner seriøst ikke hva som er poenget. Jeg regner med i bodybuilder konkurranser så er dte ikke lov med synthol, så hvorfor bruke det?

Ser jo helt forbanna latterlig ut. Minner meg om de nederlandske(?) oksene som blir genmanipulert for å produsere biff.

Gjest medlem-1432
Skrevet

Er det typen? I såfall kan du være fornøyd ja :)

Skrevet

Off Topic: Andre som har problem med at tråden alltid er merket med at det er en ny post du ikke har lest, selv om det ikke er det?

Gjest medlem-105476
Skrevet
Skjønner seriøst ikke hva som er poenget. Jeg regner med i bodybuilder konkurranser så er dte ikke lov med synthol, så hvorfor bruke det?

Ser jo helt forbanna latterlig ut. Minner meg om de nederlandske(?) oksene som blir genmanipulert for å produsere biff.

Har aldri vært borti noen som har skjønt poenget jeg heller. Det er vel i utgangspunktet ikke lov i konkurranser, men tror ikke de sjekker det. Steroider er tross alt ikke lov i bodybuildingkonkurranser det heller, men ingen testes ...

Skrevet

Hehe sant rikspøbel, jeg liker personlig jenter som er mer curvy, slik som min kjære jeg er sammen med som er perfekt <3 hehe. Synes bare at hun Rikke har oppnådd bra trening, derfor jeg postet det ^^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...