Gå til innhold

Innkjøp av X360 spill - Hvilke?


Gjest Bruker-127711

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eg ville ikkje ha kjøpt AC hadde eg vore deg. Etter å ha spelt gjennom 10% av det, har du eigentleg opplevd kva spelet har å by på. Dei resterande 90% er eigentleg berre repetering.

Tja... det er vel egentlig det samme med GTA-serien også. Svært lite variasjon i oppdragene bortsett fra settingen. Stortsett kjører man enten bil eller skyter. Personlig elsker jeg både GTA og AC, men slutten på AC SUGDE! :mad:

 

Fight Night Round 3 er et artig, realistisk boksespill som jeg har hatt mye moro med når jeg har hatt folk på besøk.

Hvis du har spillt Halo 1 og 2 er 3'ern et must, hvis du ikke har spillt noen av dem kan du få de to første for en billig penge mange steder. Uansett, hvis du skal ha Halo må du nesten starte med nummer en, for historien er en viktig del av spillet.

Saint's Row er den beste GTA-kopien til dags dato, nuff said.

Hvis du vil ha et fightingspill er Dead or Alive 4 og Virtua Fighter 5 gode alternativer. DoA4 er bedre for nybegynnere innenfor sjangeren, Virtua Fighter 5 er skitvanskelig, men hvis du mestrer det vil du få utrolig mye ut av kampsystemet.

 

Det er de jeg kommer på.

Lenke til kommentar
Eg ville ikkje ha kjøpt AC hadde eg vore deg. Etter å ha spelt gjennom 10% av det, har du eigentleg opplevd kva spelet har å by på. Dei resterande 90% er eigentleg berre repetering.

Tja... det er vel egentlig det samme med GTA-serien også. Svært lite variasjon i oppdragene bortsett fra settingen. Stortsett kjører man enten bil eller skyter. Personlig elsker jeg både GTA og AC, men slutten på AC SUGDE! :mad:

Nei, AC og GTA-serien kan rett og slett ikkje samanliknast. I AC er det i hovudsak 3-4 ting du gjer i kvar by. Dog, desse tinga repeterar du grenselaust! Personleg synes eg historia og dialogane var særs kjedelege. I GTA har ein mange varierande oppdrag i kvar by, og historia driv framover på ein litt meir interessant måte. Eg hadde ingen forventningar når eg putta i AC disken, likevel synes eg det er eit dårleg spel. =/

Lenke til kommentar
Oblivion er noe av det kjedeligste jeg har spilt. Eneste morsomste jeg gjorde var å slå ned en munk, men da kom kammeraten hans med sverd. Jeg prøvde å bytte til sverd, og fikk meldingen "you can't change weapons when in a fight", eller noe i den duren. Da ga jeg opp hele spillet.

 

Seriøst, hva er morsomt med å fly rund og plukke opp rottekjøtt og epler?

haha, saklig. oblivion er genialt, jeg trenger ikke begrunne dette, les noen anmeldesler. jeg har ikke leste en eneste en som slakter det. du "backer" begrunnelsen for at det er dårlig med at man ikke kan skifte våpen når du angriper. sinnsykt tåpelig.

 

edit: OT jeg synes du burde få med deg: dead rising og forza motorsport 2 også.

 

Og du backer opp med anmeldelser? Skaff deg noen egne meninger du, og begrunn dem på en skikkelig måte.

Lenke til kommentar
Nei, AC og GTA-serien kan rett og slett ikkje samanliknast. I AC er det i hovudsak 3-4 ting du gjer i kvar by. Dog, desse tinga repeterar du grenselaust! Personleg synes eg historia og dialogane var særs kjedelege. I GTA har ein mange varierande oppdrag i kvar by, og historia driv framover på ein litt meir interessant måte. Eg hadde ingen forventningar når eg putta i AC disken, likevel synes eg det er eit dårleg spel. =/

Okei, jeg forstår hva du mener, men jeg syns fortsatt GTA er repetivt. AC er værre på det, fordi rekkefølgen av hvordan man gjør ting aldri endres, og utviklerne har ikke engang forsøkt å dekke til hvor repetivt det er. Men jeg likte spillet selvom.

Lenke til kommentar
Oblivion er noe av det kjedeligste jeg har spilt. Eneste morsomste jeg gjorde var å slå ned en munk, men da kom kammeraten hans med sverd. Jeg prøvde å bytte til sverd, og fikk meldingen "you can't change weapons when in a fight", eller noe i den duren. Da ga jeg opp hele spillet.

 

Seriøst, hva er morsomt med å fly rund og plukke opp rottekjøtt og epler?

haha, saklig. oblivion er genialt, jeg trenger ikke begrunne dette, les noen anmeldesler. jeg har ikke leste en eneste en som slakter det. du "backer" begrunnelsen for at det er dårlig med at man ikke kan skifte våpen når du angriper. sinnsykt tåpelig.

 

edit: OT jeg synes du burde få med deg: dead rising og forza motorsport 2 også.

 

Og du backer opp med anmeldelser? Skaff deg noen egne meninger du, og begrunn dem på en skikkelig måte.

burde tatt dette på pm men vil tar det her alikevel. hvorfor skulle jeg ikke "backe" opp med anmeldelser? anmeldelser viser at spiller er bra. du slenger ut om et par ting man kan gjøre i oblivion og sier at det er dårlig. det du nevner er noe man kaller frihet og det har du mye av i oblivion. MIN MENING er irrelevant, fordi spillet blir sett på som bra. kanskje du synes det er dårlig, noe jeg skjønner godt vis det du fikk ut av det var å plukke opp rottekjøtt.

Lenke til kommentar

Jeg løp rundt i noen underjordiske ganger i en time(ihvertfall føltes det så lenge) uten annet selskap enn rotter. Etter det leverte jeg en amulett av noe slag til en munk. Da kjedet jeg meg så kraftig at jeg visste at jeg aldri kom til å spille dette spillet igjen.

 

Atsjonas, du har tydeligvis spilt Oblivion på PC. Ikke kjøp det på 360

Lenke til kommentar
En av tingene som ga meg lite lyst til å spille AC var at det er umulig å komme unna prate-scenene! De kunne blir så helt sinnsykt kjedelige!

Og når man i tillegg måtte trykke hver gang det kom en "glitch" på skjermen under dialogene, for å få alle achivementsene (som jeg selvsagt ikke var klar over før halvveis i spillet, og dermed måtte spille igjennom spillet en gang til)... Ble litt lei av det, blir nok lenge til jeg spiller AC igjen, men for all del. Syns det var kult, bortsett fra det folk sier, om at det er veldig repeterende.

Lenke til kommentar
Nei, AC og GTA-serien kan rett og slett ikkje samanliknast. I AC er det i hovudsak 3-4 ting du gjer i kvar by. Dog, desse tinga repeterar du grenselaust! Personleg synes eg historia og dialogane var særs kjedelege. I GTA har ein mange varierande oppdrag i kvar by, og historia driv framover på ein litt meir interessant måte. Eg hadde ingen forventningar når eg putta i AC disken, likevel synes eg det er eit dårleg spel. =/

Okei, jeg forstår hva du mener, men jeg syns fortsatt GTA er repetivt. AC er værre på det, fordi rekkefølgen av hvordan man gjør ting aldri endres, og utviklerne har ikke engang forsøkt å dekke til hvor repetivt det er. Men jeg likte spillet selvom.

Då er vi einige :)

Lenke til kommentar

Easy. Disse anbefaller jeg:

 

Disse har jeg prøvd:

HALO 3

Crackdown

Gears of War

Assassins creed

 

Vell, det er GTA, hva mer kan jeg si:

GTA IV

 

Lykke til med din xbox når du får tak i den og krysser fingrene for at du slipper RRoD så lenge som mulig

Lenke til kommentar
Lykke til med din xbox når du får tak i den og krysser fingrene for at du slipper RRoD så lenge som mulig

Er det slik at absolutt alle 360'er av den eldre årgangen vil få RRoD etter hvert?

Hæ! får man Rrod på alle eldre 360'er :ohmy: da er det virkelig noe gale med min release boks. :roll:

 

EDIT: Halo 3, CoD4, Kamoe, viva pinata ( orginale fra rare ), Crackdown, Gears of War.

 

Så spill du kan begynner å spare till: GTA4, Gears of war 2, Banjoo 3, APB :thumbup:

Endret av doffen45
Lenke til kommentar
Lykke til med din xbox når du får tak i den og krysser fingrene for at du slipper RRoD så lenge som mulig

Er det slik at absolutt alle 360'er av den eldre årgangen vil få RRoD etter hvert?

 

Nei, det var bokser produsert i et gitt tidsrom som hadde dette problemet. Har selv av release boksene så jeg har ikke hatt noe trøbbel what so ever.

Nye bokser har heller ikke dette problemet.

Lenke til kommentar
Har du ikke Halo 3 på lista di? :dontgetit: Men uansett disse vil jeg anbefale:

 

Oblivion

Crash of the Titans

Rainbow Six Vegas

Prey

Kameo: Elements of Power (som nevnt over)

The Darkness

Blacksite: Area 51. (Dette er ikke akuratt det beste spillet man kan få tak i men absolutt verdt prisen på 199kr på Platekompaniet.no)

Perfect Dark Zero. (Samme som Blacksite. Ikke direkte et kjempespill men koster bare rundt 100kr å er absolutt mye underholdning for penga)

Turok

Condemned: Criminal Origins (har kansje dette på PC allerede siden du går for 2'eren?)

 

En del supre spill der å en del greie spill som absolutt er verdt den lave prislappen de har nå fortiden :)

 

Kan også nevne The Simpsons game som er ganske mye moro for penga men ser det har gått opp i pris nå. Jeg betalte bare 200kr for det å igjen så er det masse underholdning for en liten penge.

Oblivion er ekstremt overvurdert, syns nå jeg i hvertfall. Kan ikke måle seg med Morrowind (forgjengeren) på noen måte, untatt grafikken. Jeg skulle så ønske at Bethesda lagde en Morrowind remake

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...