Gå til innhold

Nødvendig med backup ved skifting av HDD med ny PS3?


Xaphor

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har et lite spørsmål til dere alle!

Er det nødvendig med Backup ved skifting av HDD til en splitter ny PS3, som jeg ikke har lagret noe på? Tenker det ville ha vært waste å kjøpe en ekstern disk bare pga backup av HDD, som jeg egentlig ikke trenger.

Tar imot alle svar med hjertevarme!

Ha en god dag videre!

 

Mvh. Xaphor

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Spill og demoer du eventuelt har lastet ned fra PSN store blir også slettet, men i ditt tilfelle trenger du ikke og ta backup nei.

Hvis man har kjøpt et spill på PSN Store, og man setter inn ny harddisk uten backup, ligger ikke spillet til gratis nedlasting til brukeren din da?

Lenke til kommentar
Spill og demoer du eventuelt har lastet ned fra PSN store blir også slettet, men i ditt tilfelle trenger du ikke og ta backup nei.

Hvis man har kjøpt et spill på PSN Store, og man setter inn ny harddisk uten backup, ligger ikke spillet til gratis nedlasting til brukeren din da?

 

ja hvis du har lastet noe ned en gang med kontoen din, kan du laste den ned igjen :)

Lenke til kommentar
Spill og demoer du eventuelt har lastet ned fra PSN store blir også slettet, men i ditt tilfelle trenger du ikke og ta backup nei.

Hvis man har kjøpt et spill på PSN Store, og man setter inn ny harddisk uten backup, ligger ikke spillet til gratis nedlasting til brukeren din da?

 

ja hvis du har lastet noe ned en gang med kontoen din, kan du laste den ned igjen :)

 

Opptil 5 ganger.

Lenke til kommentar
Ok. Hvis en venn logger på min ps3 og laster det ned, kan jeg spille det med min bruker da? :)

 

Så lenge hans bruker ligger som egen konto på din maskin kan du spille det fra din konto. Men hvis du sletter kontoen hans så kan du ikke spille det lengre.

Lenke til kommentar
Ok. Hvis en venn logger på min ps3 og laster det ned, kan jeg spille det med min bruker da? :)

 

Så lenge hans bruker ligger som egen konto på din maskin kan du spille det fra din konto. Men hvis du sletter kontoen hans så kan du ikke spille det lengre.

 

Ja det er sant ja, misforsto litt der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...