Gå til innhold

sim-kort med abn. i ny kontanttelefon, mulig?


Anbefalte innlegg

dette spørsmålet kunne også blitt stilt i operatører og tjenester, men tar det her...

 

jeg har en sony ericsson K310i som er låst til telenor/djuice magnum abn. kan jeg kjøpe en telenor kontanttelefon og bare sette sim-kortet mitt i den uten at det vil føre til noen problemer?

 

takk, mvh

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
dette spørsmålet kunne også blitt stilt i operatører og tjenester, men tar det her...

 

jeg har en sony ericsson K310i som er låst til telenor/djuice magnum abn. kan jeg kjøpe en telenor kontanttelefon og bare sette sim-kortet mitt i den uten at det vil føre til noen problemer?

 

takk, mvh

Det skal ikke være noen problemer å bruke telenor/Djuice sim kort i en Telenor telefon som er kjøpt med kontant/abo.

Lenke til kommentar

Kontant telefoner er sponsa litt av operatøren den er låst til. Så når butikken registrer den på en nytt kontant kort ab. får de par hundre kroner for det.

 

Hørt telenor skulle slutte med dette på kontantkort ab\ab uten binding men vet ikke om dette har blitt gjort ennå.

 

Tror også de får 100,- pr nytegning av kontantkort ab.

 

Alt dette er med på og gjøre at telefonen selges så billig som den gjør.

 

Ellers er det jo bare opprette det og si at du ikke vil ha det oppført i noen opplysningstjenester og sånt .. får du 50 spenn og ringe for å greier ;)

Kan du kaste kortet etterpå.

Etter 12 måndre blir det stengt.

Og etter 15 månder blir det slettet.

Endret av jadz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...