Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Brukket håndledd for ca 4 år siden, fremdeles vondt


Ascubal

Anbefalte innlegg

Det har seg sånn at jeg brakk håndleddet for ca 4-5 år siden, husker ikke helt når.. Jeg velta på snowboard hvis noen lurte :p

 

Men det har seg sånn at dette håndleddet gjør sånn at venstre handa egentlig ikke duger til så mye litt tyngre aktivitet, som å løfte ting, elller andre småting som egentlig ikke krever så mye styrke.. Etter at jeg har brukt den handa da, så har jeg vondt i håndleddet ihvertfall ut resten av dagen og gjerne et par dager til..

 

Tror ikke håndleddet blir bedre av det ihvertfall..

 

Men nå nærmer også militær tid seg sakte men sikkert.. Vil denne hånda være et problem for meg da?

 

Det står at om jeg har noen helseproblemer så skal jeg skaffe en legeattest på dette og sende inn, er dette noe og sende inn osv?

 

Skal ærlig innrømme at jeg har noe videre lyst til å reise inn men..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Snakk med legen om det, om hånden virkelig er så dårlig som du gir intrykk for, så får du nok attest.

 

Selv om du virkelig er en idiot som har gått rundt med en vond hånd i fire år uten å gjøre noe med det! Snakk om å ta vare på kroppen sin *oppgitt*

Lenke til kommentar

Jeg fikk vite av legen at det kanskje ikke kom til å gå seg til med engang og at det kunne ta lang tid før det evnt gjorde det, så jeg aksepterte at det var sånn som han sa og at den handa ikke duger til tunge løft eller trening..

 

Idiot kan du forøvrig være selv ;)

Endret av Ascubal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...