BiB Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 Jeg ahr et problem med et mages guild quest. Det er det der man skal ned i en sånn ruin og så bruke noen spells, på noen plater på veggen. Men lenge siden jeg har spilt, og jeg tok opp spellsa forrige gang. Så solgte jeg alle spellsa. Hva kan jeg gjøre for å få de tilbake? eller noen som vet om en cheat for å komme forbi det questet? Uten å fucke opp resten av spillet
Data-Geir Skrevet 7. mars 2008 Skrevet 7. mars 2008 Det er vel VATACEN'S SECRET du tenker på. Det er standard spells det er snakk om, og har du spilt litt har du kanskje allerede kjøpt/fått spells du kan bruke. Du kan også først snakke med han fyren nederst, få en bok fran hun oppe, og så får du tips fra han første om hvilke spells du trenger.
Hypex Skrevet 8. mars 2008 Skrevet 8. mars 2008 ... eller du kan bare finne frem console (|) og skriv: psb.
Kahuna Skrevet 10. mars 2008 Skrevet 10. mars 2008 Scrollene du trenger ligger i ei kiste rett ved. Hvis du har tøyset dem bort er det ikke værre enn at du drar et annet sted og slår ihjel litt tid, kisten med scrollene fylles opp igjen etter 3* dagers fravær. *tror det var 3, uansett samme som nesten alle andre tilfeldige kister i spillet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå