meankanin Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 jeg ser et en tjeneste eller et program som kan hjelpe meg å holde følge med på endringer på websider. Har letet men ikke funnet noe. Noen som har noen tips? Ideelt sett vil ser jeg etter noe som tar både RSS og som sjekker manuelt.
Thlom Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 En RSS-klient burde da holde? Jeg annbefaler Google Reader. Jeg kjenner dessverre ikke til noen applikasjoner som sjekker "manuelt".
meankanin Skrevet 6. mars 2008 Forfatter Skrevet 6. mars 2008 En RSS-klient burde da holde? Jeg annbefaler Google Reader. Jeg kjenner dessverre ikke til noen applikasjoner som sjekker "manuelt". Jo, RSS holder til det meste, men jeg bruker også en del sider som ikke har RSS. Da blir det fort til at jeg kaster bort tid på å sjekke dem manuelt. Jeg brukte en webtjeneste for dette for lenge siden, men den finnes ikke lengre... Noen tips?
Thlom Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 Du kan prøve tipset som er forklart her, men det funker bare for sider som er i Googles news- og blogtjenester. Eller du kan bruke dette innstikket til Firefox.
meankanin Skrevet 7. mars 2008 Forfatter Skrevet 7. mars 2008 Du kan prøve tipset som er forklart her, men det funker bare for sider som er i Googles news- og blogtjenester. Eller du kan bruke dette innstikket til Firefox. Takk for tips Olsen! Firefox extension'en Update Scanner løste problemet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå