Joney Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 (endret) Noen som vet hvor save folderen for Assassin's Creed legger seg hen? Noen mente at det var i Application Folder -> Unisoft -> Assassin's Creed men der ligger den altså ikke. Takker for svar! - Joney Endret 6. mars 2008 av Joney
InsertNumLock Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 (endret) Ser slik ut hos meg * Fjernet av moderator * Endret 6. mars 2008 av oerhört
Joney Skrevet 6. mars 2008 Forfatter Skrevet 6. mars 2008 Ser slik ut hos meg * Fjernet av moderator * Nice, takker! Tester det når jeg kommer hjem fra jobb :!:
Rutle78 Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 Et spørsmål. Hvor har dere kjøpt spillet? Jeg kan ikke se at det slippes til PC før om en snau måned.
Rutle78 Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 Ligger på nettet. Er det ulovlig nedlastete spill dere sitter å disktuerer her?
InsertNumLock Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 Ligger på nettet. Er det ulovlig nedlastete spill dere sitter å disktuerer her? Vi diskuterer ikke ulovlige spill nei..
Vrengtpolvott Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 Det jeg syns er morro er at vanligvis er moderatorene veldig kjappe med å stenge alle tråder, og fjerne innlegg som omhandler piratkopierte spill som diskuteres før de er blitt sluppet for salg, men dette skjer altså ikke med Assassin's Creed
oerhört Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 Å, joda. Stenger emnet. Vi diskuterer ikke piratkopierte spill her, jf. retningslinjene punkt 7: "7. Piratkopiering, og informasjon om det, er forbudt." Advarsel utdelt til trådstarter, Hille får la det bli med skrekken. Hvis man har mistanke om at et spørsmål gjelder piratkopiert programvare, bør man rapportere til moderator og ikke svare på spørsmålet.
Anbefalte innlegg