ivarsr Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 Hei, hva heter, eller kalles (spes. merke?), slike 2småe bokser, hvor du kopler den ene til en paraboltuner (som gjerne er koplet til tv nr1), og den andre boksen kopler du til tv nr 2 som gjerne står på et annet rom? Du sender da signalene fra tuneren til tv nr2 og slipper å ha to stk tunere (og 2 stk parabol kort) stående... Du kan vel gjerne kun se det samme som tv nr 1 ser på, tror jeg. Litt vanskelig forklart men håper noen skjønte noe av dette Setter stor pris på svar
geir__hk Skrevet 10. mars 2008 Skrevet 10. mars 2008 Det er vel en ikke fullt så proff utgave av denne du er ute etter. Ellers så gjorde jeg et søk, men jeg vet ikke om du finner det i norske nettbutikker.
jkarte Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 Er det en slik en du er ute etter. Her kan du koble til fire enheter. f.eks. dvd, tuner ol. Du kan også styre enhetene med fjernkotroll fra tv nr2. Og så kan du kjøpe flere motakere for å koble til flere tver. http://shopping.kelkoo.no/ctl/do/search?fr...hilips+SLV5400+
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå