Gå til innhold

Problemer med Sim city Samfunn IGJEN

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei

Har nå lastet ned pach #3, men har nå et nytt problem..

Hver gang jeg starter spillet får jeg en beskjed(se bilde), men det funker å starte spille og jeg får spillt, men plutselig får jeg beskjed om at det har kræsjet og ikke fungerer lenger...Jeg har vista 64 bit...

Hva kan problemet være?:S

EDIT: Går jeg innpå sida skjønner jeg ikke hvor jeg skal gå og hva jeg må laste ned.. Jeg skjønner sikkert heller ikke hvor jeg skal legge det når jeg skal laste det ned

Bilde:

post-129059-1204745782_thumb.jpg

Endret av eminem1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser at hovedsaken til problemet, eller nøkkelordene, som vi må gå ut ifra, er Kompibalitetsårsak, og Skjermkortminne.

Har du prøvd å høyreklikke, egenskaper> kompabilitet?

Ellers kan du prøve og installere en driver til skjermkortet, under drivere, under kontrollpanel?

Har du sjekka at specs'a til skjermkortet takler Spillet?

Problemet kan være du har for dårlig skjermkort. Dette skulle være rart, siden det står problemet er en kompabilitets årsak.

Håper du får det til å fungere!

Skrevet
Ser at hovedsaken til problemet, eller nøkkelordene, som vi må gå ut ifra, er Kompibalitetsårsak, og Skjermkortminne.

Har du prøvd å høyreklikke, egenskaper> kompabilitet?

Ellers kan du prøve og installere en driver til skjermkortet, under drivere, under kontrollpanel?

Har du sjekka at specs'a til skjermkortet takler Spillet?

Problemet kan være du har for dårlig skjermkort. Dette skulle være rart, siden det står problemet er en kompabilitets årsak.

Håper du får det til å fungere!

Takk for mange gode tips.. Skal teste dem alle i morgen og si om det fungerer heller ikke.. Pcen min tar dette spillet helt fint siden jeg nettopp har kjøpt denne pcen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...