Pzayc Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 Jeg skjønner ikke noe. 70% av gangene jeg starter San Andreas reagerer ikke musen når spillet er startet, bare i menyene. Av og til løses det når jeg trykker til menyen en tur og laster spillet på nytt. har en HP Compaq 6715b Kan noen hjelpe meg? Er sinnsykt plagsomt
Dʋgɢtung Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 Hadde samme problem her også. Nå gadd jeg ikke å patche til 1.01, så jeg vet ikke om det blir ordnet opp i der. Den eneste løsningen jeg også fant er den samme som deg. Hadde dette problemet i både XP og Vista.
Korka Skrevet 8. mars 2008 Skrevet 8. mars 2008 Trykk ESC or rør musa imens du presser ESC igjen...da virker det
Dʋgɢtung Skrevet 9. mars 2008 Skrevet 9. mars 2008 Det er jo akkurat det trådstarter (og jeg) har nevnt allerede.
Korka Skrevet 9. mars 2008 Skrevet 9. mars 2008 Det er jo akkurat det trådstarter (og jeg) har nevnt allerede. Nei det er ikke det...Han lastet spillet på nytt men jeg foreslo at han kunne trykke på pause...
steinar2000 Skrevet 14. mars 2008 Skrevet 14. mars 2008 Har det samma problemet selv, men dette ordner seg når jeg går innom menyen og bruker tastene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå