Gå til innhold

PS3 BD/DVD problemer


Anbefalte innlegg

Hepp!

 

Hin dagen sluttet plutselig PS3'en min å lese disker (optisk, ikke harddisk), og jeg skjønner ikke hva som har skjedd. Den har stått helt rolig siden jeg kjøpte den, og jeg finner ingen logisk grunn til at den skal slutte å virke. Vurderer selvsagt å få den inn på service, men siden jeg har problemer med å finne kvitteringen, lurer jeg på om noen har noen tips for hva jeg kan gjøre ... er dette problemet noe jeg kan fikse "enkelt" selv, eller er det bare service som er løsningen ..?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det finnes haugevis med tråder om dette på forumet. Du kan jo prøve å søke?

 

Har selv opplevd det samme, og problemet mitt gikk over av seg selv etter at maskinen sto uten strøm en liten stund. Har lest om mange andre her på forumet med samme problem, men som ikke var like heldige som jeg var. Det er dessverre svært sannsynlig at du må sende den inn, men du kan jo prøve det jeg gjorde - kanskje er du like heldig som meg. :)

 

Lykke til!

Endret av qweac
Lenke til kommentar
Det finnes haugevis med tråder om dette på forumet. Du kan jo prøve å søke?

 

Har selv opplevd det samme, og problemet mitt gikk over av seg selv etter at maskinen sto uten strøm en liten stund. Har lest om mange andre her på forumet med samme problem, men som ikke var like heldige som jeg var. Det er dessverre svært sannsynlig at du må sende den inn, men du kan jo prøve det jeg gjorde - kanskje er du like heldig som meg. :)

 

Lykke til!

Ja, var litt lat. Har lest en del andre steder, og prøvd - som du - å la maskinen stå uten strøm over natten ... hvor lenge lot du den stå?

 

Blir vel service om det ikke går over i løpet av noen dager ...

Lenke til kommentar
Det finnes haugevis med tråder om dette på forumet. Du kan jo prøve å søke?

 

Har selv opplevd det samme, og problemet mitt gikk over av seg selv etter at maskinen sto uten strøm en liten stund. Har lest om mange andre her på forumet med samme problem, men som ikke var like heldige som jeg var. Det er dessverre svært sannsynlig at du må sende den inn, men du kan jo prøve det jeg gjorde - kanskje er du like heldig som meg. :)

 

Lykke til!

Ja, var litt lat. Har lest en del andre steder, og prøvd - som du - å la maskinen stå uten strøm over natten ... hvor lenge lot du den stå?

 

Blir vel service om det ikke går over i løpet av noen dager ...

 

Kan ikke huske hvor lenge jeg lot den stå uten strøm, men det var i hvertfall under en halvtime... Lukter litt service nå...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...