Gå til innhold

Hardware.no: brukeranmeldelser - hvor lang tid tar godkjenning?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skrev for vel ca 2 uker siden en anmeldelse av kabinettet Antec P182. Denne har ennå ikke kommet på trykk. Ble den avvist fordi jeg ikke likte kabinettet, eller tar det generelt bare veldig lang tid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

virker som om de ikke tar litt negative kritikker seriøst, selv skrev jeg det jeg selv vil karakterisere som en saklig kritikk av Microplex, men den ble aldri publisert, forteller i alle fall meg at produkt/webshopguiden ikke er til å stole på.

Skrevet

Dersom mitt review er slettet er vel dette på grensen til korrupsjon. Kabinettet får kjempeskryt i testen fra HW.no (som var grunnen til at jeg kjøpte det), noe jeg har angret bittert på da kabinettet etter min mening overhodet ikke er så bra som det påstsås, og hvis da negative reviews blir slettet i tillegg, så virker det som om noen har fått betalt i denne saken her.

 

Jeg TROR ikke det. Men at man blir mistenksom er kanskje ikke så rart.

Skrevet

De kan ihvertfall legge dem ut, så kan heller folk klage på dem hvis de syntes de er missledende. Prisguiden er ett kjempeverktøy som jeg bruker close-to-hele tiden og derfor vil ha så mye autentitet som mulig fra! :)

Skrevet

Tja, jeg måtte skrive to ganger anmeldelse av en NAS, qnap 109 føer den kom på trykk.

Prøvde samtidig å legge inn en karakter på Netonnet ved disse anledningene, men kom aldri på trykk. Så ja, prisguiden og karaktersystemet har etter mine erfaringer hvor bare 25% ble lagt inn en alvorlig svakhet en eller annen plass. I beste fall er det et lykkespill om alle erfaringer er kommet med, både positive og negative, i prisguiden. Ga forresten Netonnet en 5'er med begrunnelsen rask og rimelig. Jeg gir av prinsipp ikke maks karaktert til websjapper før jeg har hatt en eventuell reklamasjonssak med de.

Skrevet

et ubehagelig spørsmål tenker jeg, beviser i alle fall i mine øyne at produktguiden, prisguiden og webshopguiden ikke er til å stole på

Skrevet (endret)

Hei!

 

Har du oppgitt e-post adresse når du la inn brukererfaringen? Hvis ikke blir den slettet, da det er påkrevd at du legger inn en e-post adresse.

 

Det er jeg som sitter og godkjenner brukererfaringer, unntatt gamers, og jeg kan si med hånden på hjertet at vi har aldri sensurert noen for deres meninger. Hva skulle vi få godt ut av det? Det er ikke slik at vi mottar en sum fra produsentene for å holde negative brukererfaringer utenfor prisguiden :)

 

Dersom en brukererfaring lever opp til kravene, blir den godkjent. Kriteriene er som følger:

  • Leser må ha prøvd produktet selv
     
  • Erfaringen skal være om selve produktet, ikke om butikken eller produsenten
     
  • Erfaringen må være til hjelp for andre brukere
     
  • Erfaringen må være begrunnet
     
  • Prøv å være nøktern og objektiv
     
  • Unngå dårlig språk, banneord, m.v.
     
  • Oppgi korrekt navn og epost

Mvh

Marius


  1.  

Endret av dimdal
Skrevet (endret)

Ja, jeg la inn epost-adresse (samme epost som denne kontoen er registrert på).

 

Men det er jo tydeligvis flere som har hatt problemer med å få godkjent brukeranmeldelser.

 

(edit: og når man ser på enkelte av anmeldelsene som slipper igjennom så virker ikke nåløyet så veldig lite - min var da vitterlig godt begrunnet, godt satt opp, kategorisert og forklart).

Endret av KriFos

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...