Data-Geir Skrevet 4. mars 2008 Skrevet 4. mars 2008 Siden til Tromsbuss ser ok ut i IE7, mens det ser heller trasig ut i Opera 9.26. Er det noen som kan bekrefte at denne forskjellen eksisterer, og at jeg bare ikke har strammet for mye på rettigheter i Opera.
j-- Skrevet 4. mars 2008 Skrevet 4. mars 2008 Den er ødelagt i Firefox også. Synd at noen ikke følger standarder, og ødelegger for resten av oss.
semafor Skrevet 4. mars 2008 Skrevet 4. mars 2008 Den blir mye bedre hvis du legger til: #left-content { clear:left; }
Data-Geir Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Skrevet 4. mars 2008 Takk for svar, da var det ikke hos meg. Jeg finner jo det jeg skal på denne siden, men idiotisk at selverklærte "profesjonelle" webdesignere ikke er i stand til å kode riktig; trodde vi var kommet forbi dette stadiet.
Speedy610 Skrevet 4. mars 2008 Skrevet 4. mars 2008 (endret) Ehmm den var helt på ræva i opera hos meg og :S legger med et bilde ogsåså du får se : Endret 4. mars 2008 av Speedy610
klozzmajor Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 Takk for svar, da var det ikke hos meg. Jeg finner jo det jeg skal på denne siden, men idiotisk at selverklærte "profesjonelle" webdesignere ikke er i stand til å kode riktig; trodde vi var kommet forbi dette stadiet. Ja, det er alt for dårlig kvalitetssikring. Sidene bør testes i både ff og opera før de legges på nett, synes jeg.
Stian89 Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 Copyright 2004? Men da er vi altså enige, http://www.entype.no/ suger rævva til koding.
Speedy610 Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 Copyright 2004? Men da er vi altså enige, http://www.entype.no/ suger rævva til koding. er det de som har kodet siden ? da kan jeg si at jeg kunne gjort det bedre xD
4588pkdkrikue5c Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 Det er av og til sånn i Opera. Prøv forslaget til semafor. Funker sikkert toppers, han har jo peil på sånn. Har hatt en del smårot selv i Opera faktisk, det har litt med svak koding å gjøre tror jeg. Er ikke verdensmester selv heller. Man lærer stadig da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå