Gå til innhold

Billig og bra ekstern harddisk [LØST]


Anbefalte innlegg

Jeg trenger nå en ekstern harddisk (eller lignende), da min 80 gb harddisk på min bærbare pc skriker etter litt fri.

 

Jeg skal i hovedsak ha den hjemme, og den skal brukes til lagring av bilder, musikk, tekstdokumenter o.l.

Dessuten vil jeg helst ha rundt 500gb, og vil ikke at den skal koste altfor masse.

Den må også være enkel i bruk da jeg som jente ikke har peiling på altfor mye mere en hva jeg har lært meg etter å ha hatt data i noen år.

Den skal stå hjemme på rommet mitt, og kanskje fraktes litt rundt omkring.

 

Har sett litt på "Western Digital My Book Essential Edition 2.0 500GB USB2.0", og den koster 850,- kr på komplett.

Men er det noen som er like gode som denne, som også koster mindre?

Endret av SSGXD
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg trenger nå en ekstern harddisk (eller lignende), da min 80 gb harddisk på min bærbare pc skriker etter litt fri.

 

Jeg skal i hovedsak ha den hjemme, og den skal brukes til lagring av bilder, musikk, tekstdokumenter o.l.

Dessuten vil jeg helst ha rundt 500gb, og vil ikke at den skal koste altfor masse.

Den må også være enkel i bruk da jeg som jente ikke har peiling på altfor mye mere en hva jeg har lært meg etter å ha hatt data i noen år.

Den skal stå hjemme på rommet mitt, og kanskje fraktes litt rundt omkring.

 

Har sett litt på "Western Digital My Book Essential Edition 2.0 500GB USB2.0", og den koster 850,- kr på komplett.

Men er det noen som er like gode som denne, som også koster mindre?

 

 

Den harddisken er utrolig bra, Verdt hver eneste krone :yes:

Lenke til kommentar

Takk for svar!

Har nå sett på begge harddiskene, og vet ikke hvilken jeg skal velge!

På komplett skiller det 25,- mellom de, noe som ikke gjør valget lettere.

Men har sett at Western Digital Elements 500GB USB2.0 er større enn Western Digital My Book Essential Edition 2.0 500GB USB2.0 . Sånn fysisk sett.

Om du skulle ha valgt mellom disse, hvem ville du ha valgt da?

Eller har noen stått i akkurat samme situasjonen som meg, og ikke vist hvem av akkurat disse to du skulle velge? Og isåfall hvem valgte du, og hvor godt fornøyd er du?

Lenke til kommentar

Jeg endte faktisk ikke opp med noen av de jeg hadde tenkt på.

Dro på Elkjøp igår å kjøpte meg en Maxtor OneTouch 4, 500gb. :)

Det ble like dyrt som om jeg skulle ha bestilt fra komplett.

Kostet 995,- kr. Men på komplett hadde de to western digital harddiskene kommet på omtrent det samme, med tanke på at du får frakt i tillegg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...