Gå til innhold

Skal kjøpe meg Playstation 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det eneste som du får kjøpt nytt i dag er 40 gb. Anbefaler kjente butikker som Elkjøp, Platekompaniet, Gamezone eller Absolutt spill.

 

I motsetning til gamle 60gb tar den ikke PS2 spill, men man kan kjøpe en splitter ny PS2 slim for 995,- så ser ikke det store problemet med dette. Da 60gb var tilsvarende dyrere taper man ingenting på det. Forøvrig har ikke 40gb noen svakhet av betydning.

 

Det er IKKE annonsert noen 80gb versjon i norge. Kjøper man fra utlandet blir det problemer med sone på PS1, PS2 og film. Å vente på noe som kanskje kommer i fremtiden virker ikke lurt etter min mening.

 

ALLE PS3 maskiner har blu-ray spiller av den enkle grunn at spillene også gis ut på blu-ray disker. Kjøper du fra utlandet kan det imidlertid bli problemer med sone på filmer. Spill er sonefrie.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
hører ikke at jeg skrur den på engang

Sikker på at den går på? :p

For den sier jo PIPPP! Når du skruer den på. (Noen som vett om det kan tas av?)

 

doh, ja jeg er egentlig blind og døv så jeg er ikke helt sikkert.

men mente etter PIIPP! da :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Blir det noen forskjell på spillopplevelsen hvis man spiller PS2-spill på 60GB, enn hvis man spiller PS2-spill på en PS2? For 60GB har vel DVD-oppskalering, men har dette noe å si på spillene?

 

hva babbler du om?

om PS2 spill blir bedre på PS3?... ja det blir det...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Noen som kan bekrefte det, eller har kilder på det?

 

gå inn på PS3`en din så på options står det noe om upskalering av Ps2 spill og DVDer

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...