Gå til innhold

Sony DSC-W 35 vs Samsung S630


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvilket anbefaler dere mtp pris/kvalitet? Lønner det seg å gå for Sony? Ser jo utvilsomt mye finere ut, men er det verdt de ekstra kronene?
Nei, heller tvert i mot. Samsungen er et hederlig alternativ til ikke mange kronene, mens Sonyen gjør det dårligere i test. Ville valgt Samsung, og brukt de ekstra kronene på skikkelige oppladbare batterier.
Lenke til kommentar
Hvilket anbefaler dere mtp pris/kvalitet? Lønner det seg å gå for Sony? Ser jo utvilsomt mye finere ut, men er det verdt de ekstra kronene?
Nei, heller tvert i mot. Samsungen er et hederlig alternativ til ikke mange kronene, mens Sonyen gjør det dårligere i test. Ville valgt Samsung, og brukt de ekstra kronene på skikkelige oppladbare batterier.

 

http://www.cameras.co.uk/camera-reviews/sony-dsc-w35.cfm

står jo her at Sony W35 er et godt kamera. Fler som mener at jeg bør gå for Samsung?

Takk for svar k-ryeng :)

Lenke til kommentar

Jeg støtter k-ryeng i at Samsung-en er et bedre valg.

 

Jeg har selv DSC-W50 som i utgangspunktet burde være et brukbart kamera; men det har ikke vært annet en ren skuffelse når det gjelder bildekvalitet. Når det gjelder utseende og bruksmessig er Sony helt på topp; men jeg mener gode bilder er vel så viktig. Kjøpte Samsung S-630 til moren min, og det virker som et greit og upretensiøst kamera som gjør jobben sin.

 

Tom

Lenke til kommentar
Jeg støtter k-ryeng i at Samsung-en er et bedre valg.

 

Jeg har selv DSC-W50 som i utgangspunktet burde være et brukbart kamera; men det har ikke vært annet en ren skuffelse når det gjelder bildekvalitet. Når det gjelder utseende og bruksmessig er Sony helt på topp; men jeg mener gode bilder er vel så viktig. Kjøpte Samsung S-630 til moren min, og det virker som et greit og upretensiøst kamera som gjør jobben sin.

 

Tom

 

Takk for svar, da går jeg for Samsung :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...