Footy Skrevet 2. mars 2008 Skrevet 2. mars 2008 Jeg og en kamerat sitter her å prøver å få i gang et COOP spill, men spillet finner ikke han og han finner ikke meg.. vi ser hverandre fint på hamachi og pinging funker.. Windows firewall er skrudd av noen tips?
Footy Skrevet 2. mars 2008 Forfatter Skrevet 2. mars 2008 hm... rart. Vi finner hvernadre ikke på Warcraft III heller.... Han kjører Xp jeg kjører Vista
Akidon Skrevet 2. mars 2008 Skrevet 2. mars 2008 Er det samme i starcraft. Skjønner ikke helt hva som har skjed men må vere noe galt i programmet til hamachi.
Kevlar Skrevet 7. mars 2008 Skrevet 7. mars 2008 (endret) Kan vedde penger på at det slett ikke er noe galt med hamachi, men at dere har problemer med firewall. Særlig defender i win Vista er veldig glad i å blokkere spill og moro Endret 7. mars 2008 av Kevlar
Akidon Skrevet 7. mars 2008 Skrevet 7. mars 2008 (endret) Har Xp. Er det noen porter som må åpnes som ikke har vert åpen før? Hamachi fungerer forresten utmerket ellers. Endret 7. mars 2008 av Akidon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå