Gå til innhold

Nytt razer tastatur


Anbefalte innlegg

hei, skal snart kjøpe meg nytt tastatur, men er ikke sikker på hvilket jeg skal kjøpe, det står mellom; Razer Lycosa og Razer Tarantula... Heller mer mot Lycosa, siden det er nyere osv. har noen erfaring med noen av disse tastaturene? og en siste ting, hvordan virker det med øæå? vet det ikke er norsk layout, men får jeg opp øæå når jeg trykker på de tastene der de hadde vert hvis det hadde vert norsk layout? rotete forklart, det beklager jeg :)

 

takk for alle svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Helt standard tastatur sett bortifra designet og all neonlyset. Skal du ha ordentlig tastatur til spilling velger du Steelkeys 7G eller noe, beste tastaturet på markedet. Er dempere under hver eneste knapp som gir deg en utrolig behagelig styring.

 

 

Hva vil du si er forskjellen mellom 6g og 7g? Jeg har 6g. Det er perfekt på alle måter. jeg tenker litt på å kjøpe 7g selv. Bare det hadde vært flere butikker enn shg som hadde "skjønt det" nå.

 

6g har en slik sørlandschips-feel over seg: det kjennes ut som om det er skrudd sammen ute i garasjen (positivt). På mitt er det litt pussemerker her og der.

Lenke til kommentar

har tarantula og må si at det er et fantastisk tastatur. kan anbefale det på det sterkeste. det eneste jeg syns var litt dumt var at det ikke var bakrunnslys i alle tastene. kjøpte det på spaceworld og da følgte det med ÆØÅ knapper som jeg kunne bytte ut med noen noen andre knapper som var der æøå knappene skulle være.6 av 6 poeng fra meg!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...